en
en
Kontakt

Główny Specjalista w Biurze Komunikacji Korporacyjnej

Polska Organizacja Turystyczna zajmująca się promocją polskiej turystyki w kraju i zagranicą poszukuje pracownika na stanowisko Głównego Specjalisty w Biurze Komunikacji Korporacyjnej.

Miejsce pracy: Warszawa

Region: Mazowieckie

Opis stanowiska:

  • Organizowanie konferencji prasowych oraz imprez okolicznościowych
  • Prowadzenie obsługi edytorskiej newslettera
  • Koordynowanie działań PR z reprezentantami ośrodków zagranicznych POT
  • Koordynowanie działań związanych z obsługą dokumentacyjną projektów realizowanych przy współudziale Biura Komunikacji i Departamentów odpowiedzialnych za realizację projektów finansowanych z funduszy unijnych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min 4 lata pracy w danej specjalności
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość MS Office Samodzielność i doskonała organizacja pracy
  • Znajomość obszarów PR, znajomość mediów
  • Komunikatywność
  • Dyspozycyjność

Oferujemy:

Pracę na pełny etat. Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego.

Zainteresowaneosoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem + list motywacyjny, na adres:

alicja.grabowska@pot.gov.pl

w terminie do dnia 27.12.2010r.

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Nie zakwalifikowane CV zostaną zniszczone.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".

Do góry