en
en

e-Travel Forum 2008

W dniach 29-30 stycznia 2008 r. w Warszawie odbędzie się międzynarodowa konferencja „e- Travel Forum” poświęcona wyzwaniom, jakie stwarza obecnie internet wobec całej branży turystycznej, w tym sprzedaży ofert turystycznych przez internet, a także nowych szans i możliwości wynikających z upowszechniania dostępu do internetu. Polska Organizacja Turystyczna objęła patronatem tą prestiżową imprezę. W dniach 29-30 stycznia 2008 r. w Warszawie odbędzie się międzynarodowa konferencja „e-Travel Forum” poświęcona wyzwaniom, jakie stwarza obecnie internet wobec całej branży turystycznej, w tym sprzedaży ofert turystycznych przez internet, a także nowych szans i możliwości wynikających z upowszechniania dostępu do internetu. Polska Organizacja Turystyczna objęła patronatem tą prestiżową imprezę.

Będzie to pierwsza na tę skalę konferencja z zakresu e-commerce w branży turystycznej. Uczestnikami będą
menedżerowie biur podróży, hoteli, linii lotniczych, przewoźników kolejowych, autobusowych, promowych, a także reprezentanci uczelni oraz firm ubezpieczeniowych i finansowych.

Kilkudziesięciu mówców z firm o największym doświadczeniu, w tym portali i firm telekomunikacyjnych, przedstawią najlepsze internetowe strategie dla firm turystycznych, narzędzia sprzedaży zdalnej, nowe możliwości współpracy w sieci oraz efektywne,
praktyczne rozwiązania dla skutecznej sprzedaży ofert turystycznych, biletów lotniczych, kolejowych, promowych i autobusowych.

Tematy paneli i prezentacji obejmują obecne trendy w e-commerce, dostępne technologie, dobór źródeł informacji o kliencie oraz zasad analiz zachowań klientów, niuanse dziennikarstwa obywatelskiego pozwalającego na tworzenie stron internetowych przez samych internautów, pozycjonowanie i reklamę w internecie poprzez wyszukiwarki internetowe i programy partnerskie, obsługę klienta poprzez contact center, systemy zarządzania i gromadzenia informacji handlowych CRM, tworzenie oferty dla firm (B2B),
przestrzeganie standardów usability w tworzeniu stron internetowych – przystępności dla odbiorcy. Konferencja stwarza wyjątkową szansę poznania ekspertów specjalizujących się w tych nowych dziedzinach oraz firm oferujących usługi, które mogą zadecydować o losach firm w warunkach narastającej globalnej konkurencji, w szczególności w branży turystycznej. Partnerem merytorycznym jest firma Amadeus Polska, obchodząca 20 lat istnienia i 15-lecie działania na rynku polskim. Konferencje wspierają Elvia i Orbis S.A, a także Zrzeszenie Agentów IATA i Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Patronat nad konferencją objęły Polska Organizacja Turystyczna, Polska Izba Turystyki, Forum Regionalnych Organizacji Turystycznych, Stowarzyszenie Menedżerów Call Center, IAB oraz liczne media.

Wszelkie informacje dostępne są na www.e-travelforum.pl.
Do góry