en
en

Dawid kontra Goliat czyli promocja Wrocławia na wesoło

Aby zachęcić mieszkańców Düsseldorfu i okolic do odwiedzenia stolicy Dolnego Ślaska Lufthansa, Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Berlinie oraz Telewizja Center TV z Düsseldorfu przygotowały wspólną akcję promocyjną.

Po tym, jak w letnim rozkładzie lotów Ryanair pojawiło się połączenie z Düsseldorf Weeze do Wrocławia, również Lufthansa rozszerzyła swoją ofertę do Polski. Już od 30 marca działa bezpośrednie połączenie lotnicze z  Düsseldorfu do Wrocławia.  

Na razie uruchomiono po jednym rejsie dziennie, od poniedziałku do piątku oraz w niedzielę. Teraz mieszkańcy Północnej Nadrenii-Westfalii mogą bez dodatkowych utrudnień podziwiać uroki pięknego miasta nad Odrą.  

Dodatkowo, by zachęcić mieszkańców Düsseldorfu i okolic do odwiedzenia stolicy Dolnego Śląska Lufthansa, Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Berlinie oraz lokalna stacja telewizyjna Center TV z Düsseldorfu przygotowały wspólną akcję promocyjną: 14 kwietnia w kanale Center TV oraz na stronach internetowych niemieckiego przewoźnika został ogłoszony konkurs z nagrodami pod haslem: „David gegen Goliath” („Dawid kontra Goliat”). Nagrodą w tym konkursie jest przelot z Düsseldorfu do Wrocławia dla dwóch osób oraz nocleg w hotelu Tumski we Wrocławiu.

Poszukiwany jest najwyższy i najniższy mieszkaniec Düsseldorfu, który oficjalnie zgłosi swój udział w konkursie i który 25 kwietnia o godzinie 17.00 pojawi się na lotnisku w Düsseldorfie. Wzrost nie jest jednak jedynym warunkiem uzyskania nagrody. Zwycięzcami zostaną bowiem ci spośród nawyższych i najniższych uczestników konkursu, którzy pochwalą się najlepszą wiedzą o Wrocławiu. Organizatorzy niemieccy sprawdzą komisyjnie wzrost zgłoszonych kandydatów, a przedstawiciel berlińskiego POIT ich wiedzę o stolicy Dolnego Śląska.  

Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Berlinie przygotował również nagrody pocieszenia dla wszystkich pozostałych uczestników konkursu - albumy o Wrocławiu.

 

 

 

 

 


Do góry