en
en

Czy Polska to dobra marka?

DebataCzy Polska to dobra marka? - pod takim tytułem odbyła się 11 kwietnia debata w redakcji dziennika Rzeczpospolita. Głos w dyskusji zabrali między innymi Katarzyna Sobierajska Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej i Sławomir Majman Prezes Polskiej Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych.

Czy Polska to dobra marka? - pod takim tytułem odbyła się 11 kwietnia debata w redakcji dziennika Rzeczpospolita. W debacie wzięli udział: Katarzyna Sobierajska Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Rafał Szmytke Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Sławomir Majman Prezes Polskiej Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Jerzy Głuszyński Wiceprezes Zarządu Pentor Research International, Jarosław Klimczak Prezes Warmińsko-Mazurskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Jan Korsak Prezes Polskiej Izby Turystyki, Adam Mikołajczyk Prezes Zarządu Fundacji Best Place – Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, Piotr Czarnowski Prezes i założyciel First Public Relations, pierwszej w Polsce agencji PR.

Relacja z debaty ukaże się w dzienniku Rzeczpospolita i dodatku First Class.

Do góry