en
en

„Branding w marketingu i sprzedaży. 20 lat doświadczeń rozwoju produktów markowych w turystyce biznesowej w Polsce”

270x136_branding_2.png

Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu zapraszają 22 września na konferencję  „Branding w marketingu i sprzedaży. 20 lat doświadczeń rozwoju produktów markowych w turystyce biznesowej w Polsce”. Konferencja odbędzie się w łódzkim EC1 i towarzyszy Gali Ambasadorów Kongresów Polskich.

branding 2Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” oraz Wyższa Szkoła Promocji, Mediów i Show Businessu zapraszają na konferencję naukowo-praktyczną pt. „Branding w marketingu i sprzedaży. 20 lat doświadczeń rozwoju produktów markowych w turystyce biznesowej w Polsce”. Konferencja odbędzie się 22 września w centrum konferencyjno-eventowym EC1 (Elektrociepłownia Łódź) i towarzyszy Gali Ambasadorów Kongresów Polskich.

Celem konferencji jest dostarczenie praktycznych zaleceń odnośnie rozwijania produktów turystycznych miast i regionów oraz usług konferencyjno-kongresowych zgodnie z koncepcją produktu markowego i najnowszymi doświadczeniami w tym zakresie w różnych krajach.

Konferencja nawiązuje do 20. rocznicy zainicjowania wdrażania koncepcji produktów markowych w turystyce w Polsce w oparciu o „Strategię Rozwoju Krajowego Produktu Turystycznego” wypracowanej w roku 1996. Dokument ten i związane z nim działania wynikały z Programu Unii Europejskiej Phare TOURIN. Turystyka biznesowa została wtedy wskazana (obok turystyki miejsko-kulturowej, wiejskiej, aktywniej i tranzytowej) jako specjalność dająca przedsiębiorcom, regionom i krajowi szanse na sukces ekonomiczny. W „Strategii” zarekomendowano też nadawanie produktom turystycznym charakteru markowego, wzorując się na dobrych doświadczeniach brandingu w różnych dziedzinach gospodarki rynkowej.

Konferencja realizowana będzie we współpracy z władzami Łodzi oraz Województwa Łódzkiego. Miasto Łódź podjęło się roli współgospodarza, a Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego objęła konferencję honorowym patronatem.

Ramowy program

13.00–14.00 Rejestracja

14.00–14.10 Wprowadzenie, Anna Jędrocha prezes SKKP

14.10–14.40 Znaczenie marki w marketingu terytorialnym – dr Katarzyna Liczmańska, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

14.40-15.10 Badanie wartości marki miasta – dr hab. Adam Grzegorczyk, prof. nadzw. AFiB Vistula oraz WSPMiSB w Warszawie

15.10–15.30 Kraków w świetle badań nad marką miasta – Rafał Perłowski, dyr. Wydziału Promocji i Turystyki, Urząd Miasta Krakowa

15-30–15.50 Przerwa kawowa

15.50-16.35 Prezentacje doświadczeń wiodących przedsiębiorstw przemysłu spotkań – 3 case studies

16.35–16.55 Wyzwania dla Programu Ambasadorów Kongresów Polskich – prof. dr hab. inż. Marek Pawełczyk, Politechnika Śląska, Przewodniczący Kapituły Programu Ambasadorów Kongresów Polskich

16.55–17.45 Panel dyskusyjny „Czy branding w turystyce biznesowej się sprawdza?”.

Moderator dr hab. Piotr Zmyślony, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu.
Paneliści: dr Wojciech Fedyk prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, reprezentanci miast Łodzi i Krakowa, Anna Jędrocha prezes SKKP

17.45-18.00 Podsumowanie, prof. dr hab. Adam Grzegorczyk


Udział w konferencji jest bezpłatny. Rejestracja online poprzez formularz na www.brand2016.syskonf.pl

 

Do góry