Polskie miasta na tramwajach w Rotterdamie – letnia kampania ZOPOT w Amsterdamie

W czerwcu br. na ulice miasta wyjechały trzy tramwaje z wielkoformatowymi grafikami stylizowanymi na pocztówki z hasłem „Pozdrowienia z…”. Każde z miast prezentowane jest poprzez charakterystyczne symbole: Wrocław poprzez słynne krasnale, Poznań – renesansowy ratusz i rogale świętomarcińskie, a Gdańsk – kolorowe kamieniczki przypominające architekturę holenderską.
„Dzięki lekkiej, wakacyjnej formie kampanii mamy szansę przyciągnąć uwagę Holendrów i zachęcić ich do odwiedzenia Polski już jesienią” – podkreśla Małgorzata Duijnmayer z ZOPOT w Amsterdamie.

Rotterdam, drugie co do wielkości miasto Niderlandów, jest doskonałą przestrzenią dla tego typu promocji. Liczy 670 tys. mieszkańców i rocznie przyciąga około 1,6 mln turystów. Dziennie z tramwajów korzysta tam blisko 160 tys. osób, co zapewnia szeroki zasięg kampanii.
Reklama umieszczona na 30-metrowych pojazdach jest nie tylko dobrze widoczna, lecz także mobilna – przekaz promocyjny dociera do różnych dzielnic Rotterdamu, trafiając zarówno do mieszkańców, jak i odwiedzających miasto turystów.

Kampania, która potrwa do połowy września, ma zachęcić Holendrów do planowania wyjazdów do Wrocławia, Poznania i Gdańska w drugiej połowie roku.


