Podróże studyjne
Podróże studyjne to priorytetowe narzędzie promocyjne w "Strategii Marketingowej Polski w Sektorze Turystyki na lata 2012-2020". Głównym ich zadaniem jest popularyzacja Polski na rynkach zagranicznych za pośrednictwem artykułów prasowych, reportaży i filmów oraz zwiększenie obecności ofert turystycznych w katalogach zagranicznych touroperatorów.
Partnerzy podróży studyjnych:
- Kopalnia Soli Wieliczka
- Grupa TRIP
- Członkowie FTP
- ROTy, LOTy
- PLL LOT
Wniosek do Polskiej Organizacji Turystycznej o organizację podróży studyjnej -{docs alias="wniosekstudytours"[0]}Wniosek_Studytours{/docs}
Wzór sprawozdania merytorycznego z realizacji imprezy studyjnej - {docs alias="sprawozdaniestudytours"[0]}Sprawozdanie_Studytours{/docs}
Wniosek do Polskiej Organizacji Turystycznej o organizację podróży studyjnej ze środków EFRR POIG 6.3 - {docs alias="wniosekstudytoursunijny"[0]}Wniosek_Studytours_Unijny{/docs}
Wzór sprawozdania merytorycznego z realizacji imprezy studyjnej ze środków EFRR POIG 6.3 - {docs alias="sprawozdaniestudytoursunijne"[0]}Sprawozdanie_Studytours_Unijne{/docs}
Organizacja podróży studyjnych leży w kompetencji Departamentu Marketingu.

