Profesjonalna kampania promocyjna dla zdobywcy Złotego Certyfikatu POT
W pięcioletniej historii konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej wyłaniającego najlepsze produkty turystyczne kapituła przyznała w głosowaniu Certyfikaty już osiemdziesięciu czterem kandydatom do tego prestiżowego lauru. Udział w konkursie był w wielu przypadkach bodźcem do tworzenia wysokiej jakości, konkurencyjnych produktów turystycznych. Proces ich kreacji, rozwój i podnoszenie standardu, scalanie w spójną i innowacyjną ofertę handlową stanowi obecnie jedno z najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem turystycznym w Polsce.
Tegoroczna edycja konkursu rozpoczyna się w marcu i przebiegać będzie według nowych zasad regulaminowych. Najważniejsze zmiany to wprowadzenie etapu regionalnego, który przeprowadzą regionalne organizacje turystyczne oraz nowa kategoria - Złoty Certyfikat POT przyznawany produktom nagrodzonym już wcześniej Certyfikatem.
Nowością jest też niebagatelna nagroda, jaka przypadnie w udziale zdobywcy Złotego Certyfikatu. Będzie nią sfinansowana przez Polską Organizację Turystyczną kompleksowa kampania promocyjna.
Szczegóły dotyczące warunków uczestnictwa i nagrody w konkursie znajdują się w regulaminie ogólnym.
Do pobrania:
{docs alias="fffba9164fd7ba7c66b072eb32bf8fd8"[0]}Regulamin Konkursu{/docs}
{docs alias="26b9a2791930ffb107508215591b8b09"[0]}Karta zgłoszenia nr 1 {/docs}
{docs alias="7cec4cba8d38edce5b3b8b2cf459852b"[0]}Karta zgłoszenia nr 2 {/docs}
{docs alias="c080c947659abad079a651dfb4d79f9c"[0]}Karta zgłoszenia nr 3 {/docs}

