Druga edycja konferencji szkoleniowych w ramach Regionalnych Szkoleń Marketingowych
18 września odbyła się druga edycja konferencji szkoleniowych w ramach Regionalnych Szkoleń Marketingowych nt. „Komercjalizacja polskiego produktu turystycznego na przykładzie wybranych rynków zagranicznych – doświadczenia i wskazania". Zaproszenie Polskiej Organizacji Turystycznej przyjęli eksperci z zagranicy, znawcy tematu zarówno w teorii jak w praktyce. Dalszy rozwój produktu turystycznego nie jest możliwy bez wskazania kierunku zmian w jakim powinien przebiegać, dlatego potrzeba współpracy, poszerzania know how w tym zakresie, wskazanie wspólnych problemów i ich rozwiązań jest jednym z priorytetów realizowanych przez POT Szkoleń Centralnych.

Prelegenci:
Stefano Landi – Włochy – Europass -{docs alias="-funkcjonowanie-rynku-turystycznego-we-woszechq"[0]} „Funkcjonowanie rynku turystycznego we Włoszech{/docs}
Catarina Erceg – Niemcy – Visit Berlin -{docs alias="-promocja-berlina-przez-visit-berlin--funkcjonowanie-dziaania-strukturaq"[0]} „Promocja Berlina przez Visit Berlin – funkcjonowanie, działania, struktura{/docs}
Olga Sanejewa – Rosja - BP Ankor/Przewodnicząca Komisji kulturalno poznawczej Rosyjskiego Stowarzyszenia Przemysłu Turystycznego (RST) – {docs alias="-przykady-dziaa-rynku-turystycznego-w-rosjiq"[0]} „Przykłady działań rynku turystycznego w Rosji{/docs}
Mehdi Langanke – Niemcy – TUI – „Polska w ofertach BP TUI"
Peter Hellman – Szwecja – {docs alias="-wykorzystanie-nowych-technologii-w-dziaaniach-rynku-turystycznego-w-szwecji"[0]} „Wykorzystanie nowych technologii w działaniach rynku turystycznego w Szwecji{/docs}

