pl

Rekordowa kampania promująca kulturalny Kraków w Niderlandach

na strone1.JPG

Kampania spotkała się z dużym zainteresowaniem odbiorców. W interakcję z reklamą weszło 731 524 osób – klikając w nią, oglądając spot do końca lub udostępniając go dalej w swoich mediach społecznościowych. Tak wysoki poziom zaangażowania przełożył się na współczynnik interakcji wynoszący 68,73%, co stanowi rekord w historii kampanii prowadzonych przez ZOPOT Amsterdam na platformach YouTube i Google Display Network.

 

W kampanii wykorzystano spot przygotowany przez Małopolską Organizację Turystyczną, prezentujący bogactwo kulturowe Krakowa oraz różnorodne atrakcje regionu. Dynamiczny montaż, połączenie ujęć zabytków wpisanych na listę UNESCO z kadrami ukazującymi góry, parki narodowe i nowoczesną infrastrukturę turystyczną, a także inspirująca muzyka sprawiły, że przekaz był wyjątkowo angażujący. Spot można obejrzeć tutaj.

– Małopolska i Kraków w ostatnich latach notują systematyczny wzrost odwiedzających z Niderlandów – podkreśla Grzegorz Biedroń, prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej. W jego ocenie turyści z Niderlandów poza samym Krakowem chętnie odwiedzają góry, parki narodowe, obiekty z listy UNESCO, parki rozrywki czy baseny termalne.

 

Rekordowe wyniki kampanii pokazują, że połączenie atrakcyjnego przekazu, precyzyjnego targetowania oraz popularnych kanałów dotarcia do holenderskich odbiorców jest skuteczną receptą na zwiększenie zainteresowania podróżami do Polski.

– Realizowana z dużym powodzeniem, przez ZOPOT w Amsterdamie, kampania promująca Kraków i Małopolskę na pewno przyczyni się do jeszcze większego zainteresowania przyjazdami do Polski – szczególnie do naszego regionu – wskazuje prezes Biedroń.

Do góry