pl

Polskie kluby piłki ręcznej rozpoczynają promocję krajowej turystyki

377965518_277547261732664_6492243897366948982_n — kopia.jpg

W imieniu stron umowy uroczyście parafowali prezes KS Iskra Kielce S.A. Magdalena Szczukiewicz oraz wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej Marcin Różycki. Warto przypomnieć, iż na początku sierpnia podpisane zostały pierwsze porozumienia z klubami piłki nożnej.

- W resorcie uznaliśmy, że piłka ręczna budzi ogromne emocje, a ten klub odnosi sukcesy i jest rozpoznawalny wśród fanów dyscypliny. Wierzę, że ta współpraca przyniesie korzyść promocji Polski i klubowi oraz drużynie. Dzięki temu zapewnimy stabilność finansową, która przełoży się na sukcesy - stwierdziła wiceminister sportu i turystyki Anna Krupka.  

W najbliższych dniach analogiczne dokumenty sygnują także pozostałe zespoły piłki ręcznej uczestniczące w międzynarodowych rozgrywkach.

- Uznaliśmy, że sport to doskonałe narzędzie w promowaniu polskiej turystyki. To stale rozwijająca się gałąź naszej gospodarki. Promocja będzie się odbywała nie tylko za pomocą emocji, identyfikowania się z dyscypliną czy w trakcie danego widowiska, ale też np. za pośrednictwem gwiazdy światowego handballa Andreasa Wolffa, który świetnie mówi w języku polskim i może zaprosić turystów do naszego regionu - mówił wiceprezes POT Marcin Różycki.

Do góry