pl

Polska na targach TOP RESA 2023 w Paryżu

2023_top_resa_1170.jpeg

Dynamika rozwoju ruchu turystycznego po wielkim uśpieniu w czasie pandemii, a także kryzysie ekonomicznym daje wszystkim aktorom branży turystycznej ogromne pole do zmian. Nowe wyzwania stają także przed polską branżą. Wydaje się, że zapaść rynkowa w okresie 2020-2021 jest już historią, jednak skutki pandemii będą jeszcze widoczne przez jakiś czas i dlatego Polska Organizacja Turystyczna zorganizowała po raz pierwszy stoisko narodowe prezentując rodzimą ofertę.

W targach IFTM TOP RESA wzięło udział grono najważniejszych touroperatorów działających aktywnie na rynku francuskim, a także sieć Louvre Hotels i LOT Polish Airlines. W Paryżu pojawili się: Furnel Travel International, Promenada, votre réceptif en Pologne, Destination Pologne, #4Travel, #Paysage, Jan-Pol, biura sektora MICE - Intercrac, Miceart Poland DMC. Po raz pierwszy w stolicy Francji zameldowała się Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.

Celem obecności na francuskich targach była promocja polskich produktów turystycznych, umocnienie ich pozycji w zmieniającej się na naszych oczach sytuacji geopolitycznej, która nie wpływa korzystnie na poziom cen i wyborów turysty francuskiego. Dywersyfikacja narzędzi marketingowych mobilizuje do szukania nowych rozwiązań na drodze dotarcia do klienta grupowego, wyjazdów szkolnych oraz przemysłu spotkań.

Dyrektor ZOPOT w Paryżu Tomasz Rudomino podkreślił, że pojawienie się w Paryżu Polskiego Stoiska Narodowego to jak przekroczenie granicy 6 metrów w skoku o tyczce. Dzięki temu ruchowi ze strony POT możemy jeszcze intensywniej wspierać komercjalizację polskiego produktu turystycznego i patrzeć optymistycznej w przyszłość.

Do góry