en
en
Kontakt

„Najpiękniejsze SPA 2015” wyłonione!

270x136_spa23333.jpg
Podczas Gali „Najpiękniejsze SPA 2015” ogłoszono wyniki konkursu na najpiękniejsze polskie SPA. Tegoroczni finaliści zostali docenieni za stworzenie wyjątkowych miejsc na mapie polskich obiektów SPA oraz propagowanie zdrowego stylu życia. Bowiem wellness to więcej niż relaks, to także znaczna poprawa zdrowia i jakości życia. Gala finałowa VII edycji konkursu na najpiękniejsze SPA odbyła się 2 grudnia 2015 roku w Warszawie.

Tegoroczna edycja Konkursu Najpiękniejsze SPA rozpoczęła się wiosną i trwała do późnej jesieni. Do konkursu zgłoszone zostały 163 obiekty – hotele SPA i day SPA z całej Polski – które prezentowane były przez sześć miesięcy na portalu www.SPAeden.pl. Kapituła Konkursu Najpiękniejsze SPA 2015 składała się z 10 niezależnych ekspertów, z których każdy wybrał 12 ulubionych obiektów SPA w Polsce (11 hoteli SPA i 1 daySPA), przyznając im po jednym punkcie. W skład tegorocznej kapituły wchodzili: Bartłomiej Walas – Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Andrzej Chmielewski – Dyrektor Generalny Nova Group, Beata Sadowska – dziennikarka, Jarosław Kret – dziennikarz, Monika Brala – Marquard Media, Beata Sumowska i Adam Makowski – Perfect SPA, Nina Soboniak – Pro-SPA Consulting, Robert Węglarz – Alchemia Hotelarstwa oraz Katarzyna Sołtyk – Redaktor Naczelna EDEN.

spa3333

Na zdjęciu: Bartłomiej Walas - Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej

Konkurs objął swym patronatem Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. POT, między innymi w ramach Konsorcjum Zdrowie i Uroda, promuje walory polskich regionów turystycznych, w tym także uzdrowisk i obiektów SPA. Partnerem Głównym Konkursu była firma Nova Group – lider w zakresie projektowania i wyposażania obiektów SPA, a Patronem Medialnym – Onet. Partnerami Gali były marki: Revitalash, Newby London, Strawa, Voda Naturalna, Mimi Dinesen oraz dystrybutor testów nietolerancji pokarmowej MRT.

Do konkursu zgłoszone zostały 163 obiekty – hotele SPA i day SPA z całej Polski – które przez sześć miesięcy prezentowane były na portalu www.SPAeden.pl. Do finału trafiło 36 obiektów, spośród których Kapituła Konkursu wybrała 12 laureatów.

Zaszczytny tytuł Najpiękniejsze SPA 2015 otrzymali:

• Bristol Art & Medical SPA / Busko-Zdrój
• Cottonina Villa & Mineral SPA Resort / Świeradów-Zdrój
• Dr Irena Eris Hotel SPA / Polanica-Zdrój
• Głęboczek Vine Resort & SPA / Brzozie
• Grand Lubicz / Uzdrowisko Ustka
• Hotel & Medi-SPA Biały Kamień / Świeradów-Zdrój
• Malinowy Zdrój Hotel Medical SPA / Solec-Zdrój
• Mera SPA Hotel / Sopot
• Narvil Conference & SPA / Serock
• NoNameLuxury Hotel & SPA / Łapsze Niżne
• Pałac Żelechów SPA & Wellness / Żelechów
• Sharley Medical Clinic & Day SPA / Warszawa

Dodatkowo czytelnicy Magazynu EDEN - goście hoteli SPA i daySPA, przez 6 miesięcy głosowali na swoje ulubione Najpiękniejsze SPA na portalu SPAeden.pl. Oddano ponad 27 tysięcy ważnych głosów.

Najwięcej głosów internautów oraz tytuł Najpiękniejsze SPA 2015 otrzymały:

• Hotel Unitral / Mielno w kategorii Medical SPA
• Hotel Piwniczna SPA & Conference / Piwniczna w kategorii Concept SPA
• Hotel Arłamów / Arłamów w kategorii Destination SPA
• Hotel St. Bruno / Giżycko w kategorii Historical SPA
• Baltica Wellness & SPA / Szczecin w kategorii Day SPA

„W hotelu SPA najważniejsza jest kojąca atmosfera przynosząca głębokie odprężenie. To ona decyduje o tym, czy czujemy się w danym miejscu dobrze, czy zabieramy do domu magiczne wspomnienia i czy zechcemy wrócić. Liczy się pomysł, wystrój, jakość obsługi, atmosfera i to nieuchwytne „coś” pozwalające nam westchnąć: „jak tu pięknie!”. To często subiektywny wybór, ale przecież SPA to doznania i wiążące się z nimi emocje, których wyrazem były opisy wrażeń z hoteli SPA przesyłane przez internautów” - mówi Katarzyna Sołtyk - redaktor naczelna Magazynu EDEN - i dodaje: „Nasz magazyn od dziesięciu lat przybliża swoim czytelnikom dobroczynny wpływ idei SPA i konsekwentnie promuje filozofię życia w stylu wellness, dążącą do większej dbałości o zdrowie i osiągnięcia życiowej równowagi. Stało się już tradycją, że redakcja „Edenu” wręcza osobom, które w znaczący sposób przyczyniły się do rozwoju polskiego rynku kosmetycznego, SPA i Wellness, prestiżowe wyróżnienia jakimi są „Klucze do Edenu”.

W tym roku „Klucze do Edenu” trafiły do:

- Beaty Sadowskiej – dziennikarki – za konsekwentne zaangażowanie w promocję zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej i racjonalnego żywienia;
- Grażyny i Jerzego Wrona – właścicieli hotelu Manor House SPA – za pielęgnowanie holistycznej filozofii zdrowia i stworzenie unikatowej Akademii Holistycznej „Alchemia Zdrowia”;
- Agnieszki Sinczak – właścicielki hotelu Warszawianka – za pionierską realizację wyjątkowego hotelowego SPA i wytrwałość w promowaniu najnowszych idei oraz utrzymywanie najwyższych standardów;
- Józefa Dziubasika – twórcy kompleksu Bania w Białce Tatrzańskiej – za stworzenie unikalnego, konkurującego z najlepszymi miejscami w Alpach, stoku narciarskiego, term i hotelu SPA.
- Henryka De Lubicz Szeliskiego – właściciela Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka – za realizację idei Medical SPA w warunkach pięciogwiazdkowego hotelu i promowanie Ustki na uzdrowiskowej mapie Polski.
Tegoroczna edycja Konkursu Najpiękniejsze SPA rozpoczęła się wiosną i trwała do późnej jesieni. Do konkursu zgłoszone zostały 163 obiekty – hotele SPA i day SPA z całej Polski – które prezentowane były przez sześć miesięcy na portalu www.SPAeden.pl. Kapituła Konkursu Najpiękniejsze SPA 2015 składała się z 10 niezależnych ekspertów, z których każdy wybrał 12 ulubionych obiektów SPA

 

Więcej informacji: www.spaeden.pl/najpiekniejsze-spa/konkurs-2015

 

Do góry