Promocja polskiej oferty przyjazdowej na warsztatach w północnych Włoszech
Trwa promocja polskiej oferty przyjazdowej we Włoszech. W plan intensywnych działań marketingowych podejmowanych przez Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Rzymie wpisały się ostatnio warsztaty dla branży z Półwyspu Apenińskiego. Włoskie biura coraz chętniej wracają do sprzedaży wycieczek do naszego kraju.
W ramach intensywnych działań promocyjnych skierowanych do włoskiej branży turystycznej, Zagraniczny Ośrodek POT w Rzymie uczestniczył w warsztatach skierowanych głównie do biura podróży z północy Włoch. Wzięli w nich udział przedstawiciele branży przede wszystkim z Lombardii, ale nie zabrakło także zainteresowanych z Piemontu czy Toskanii.
Wydarzenie odbyło się w innowacyjnej formule, w ramach której przewidziano wspólne doświadczenie. W tym wypadku takim wspólnym doświadczeniem był przejazd czerwonym pociągiem Bernina Express malowniczą trasą z Tirano do St. Moritz. Taka forma pozwoliła uczestnikom na owocny networking i prowadzenie swobodnych rozmów biznesowych zarówno przed jaki i po samych warsztatach, które odbyły się w kurorcie St. Moritz.
Tego typu warsztaty są nową propozycją działań marketingowych w popandemicznej rzeczywistości, ale szybko zdobywają coraz większą popularność na rynku włoskim. Ceni się je za możliwość zapewnienia doskonałej atmosfery i przestrzeni do rozmów biznesowych. Mimo panującej sytuacji związanej z wojną na Ukrainie, branża włoska coraz chętniej wraca do rozmów o polskich produktach turystycznych i planowania sprzedaży. Branżowym partnerem rzymskiego ośrodka POT podczas warsztatów był JAN-POL Incoming.