POT wspólnie z Instytutem Polskim promują Polskę we Włoszech
W siedzibie Instytutu Polskiego w Rzymie odbyła się impreza promocyjna, podczas której zaprezentowano najciekawsze produkty turystyczne nadchodzącego roku i podsumowano minione 12 miesięcy. Na wydarzenie zaproszono dziennikarzy zajmujących się turystyką oraz wybranych touroperatorów z rynku włoskiego. Organizatorem przedsięwzięcia była Polska Organizacja Turystyczna oraz Instytut Polski w Rzymie.
Zorganizowana 2 grudnia impreza była okazją do opowiedzenia o najciekawszych inicjatywach promocyjnych przeprowadzonych przez Zagraniczny Ośrodek POT w Rzymie. Tych nie brakowało, bo miniony rok upłynął pod znakiem intensywnych i kreatywnych działań. Na wyszczególnienie zasłużyły przede wszystkim stworzenie instalacji artystycznej „Fragmenty Polski” w rzymskich dzielnicach Testaccio i Zatybrze czy cykl podcastów, zrealizowanych we współpracy z Lonely Planet Italia. Te ostatnie ukazały się właśnie na wszystkich najważniejszych platformach streamingowych. Podczas prezentacji dla dziennikarzy, opowiedziano również o planach na najbliższy rok, o strategii promocyjnej Polski oraz najnowszej kampanii POT „More than you expected”, a także o ciekawych nowościach, jak otrzymanie przez Łódź wyróżnienia National Geographic Travel jako „Best of the World 2022”.
Impreza miała charakter świąteczny, zatem opowiedziano również o polskich tradycjach bożonarodzeniowych oraz o tradycji gastronomicznej związanej ze świętami. Gościom zaproponowano poczęstunek nawiązujący do tradycyjnych wigilijnych potraw