POT na branżowych warsztatach w Portugalii
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi intensywne działania promocyjne na rynku portugalskim. Ostatnią ich odsłoną był udział w serii warsztatów branżowych w Porto, Coimbrze i Lizbonie organizowany przez wydawnictwo Publituris.
Roadshow Publituris – prestiżowego magazynu branżowego – jest jednym z większych wydarzeń B2B na rynku turystycznym w Portugalii. Biorą w nim udział krajowe i zagraniczne destynacje turystyczne, touroperatorzy, sieci hotelowe oraz linie lotnicze.
Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Madrycie (odpowiada za działania na rynku w Hiszpanii i Portugalii) wziął udział w warsztatach w trzech portugalskich miastach: Porto, Coimbrze i Lizbonie. To kolejna odsłona działań promocyjnych POT na tym rynku. Kreowanie pozytywnego wizerunku Polski jako kraju dobrze zorganizowanego, solidarnego i bezpiecznego jest obecnie kluczowym zadaniem madryckiego ośrodka.
Portugalscy agenci biur podróży są coraz bardziej zainteresowani nawiązywaniem kontaktów z polską branżą oraz poszerzaniem oferty turystycznej do naszego kraju. Mamy nadzieję, że zaciekawienie Polską oraz ciepłe przyjęcie ZOPOT na warsztatach zaowocuje szybkim powrotem do naszego kraju turystów z Portugalii.