Happy hour na ITB, udany pobyt w Polsce
Najważniejsze to znaleźć się w odpowiedniej chwili we właściwym miejscu.
Istotą marketingu jest skłonienie potencjalnych klientów do obecności w miejscu prezentacji ofert i zachęcenie do bliższego zainteresowania się nimi. Pierwszą na stoisku narodowym Polskiej Organizacji Turystycznej podczas berlińskich ITB, tak zwaną happy hour, kiedy klienci mogą liczyć na wyjątkowe rabaty, bonusy i prezenty ufundowane przez wystawców, zorganizowano bezpośrednio po prezentacjach walorów turystycznych wybranych polskich regionów i tematyki związanej z rywalizacją na polskich stadionach sportowców, którzy wezmą udział w The World Games Wrocław 2017, rozgrywanych w naszym kraju. Najliczniejszą grupą przedstawicieli biur podróży uczestniczących na zaproszenie polskich partnerów biznesowych w tym punkcie programu stoiska POT, byli przedstawiciele biur podróży z Australii i touroperatorzy niemieccy. Oni też wylosowali największą liczbę nagród ufundowanych przez polskich wystawców. Obok setek nagród rzeczowych wręczanych dla przypomnienia wizyty na polskim stoisku, rozlosowane zostały vouchery. Niebawem ich szczęśliwi posiadacze przyjadą do Polski, aby wziąć udział w przygotowanym specjalnie dla nich pobycie w naszym kraju. Między innymi zwiedzą Toruń, Kraków, Międzyzdroje, poznają uroki Podkarpacia, zapoznają się też z zakresem usług prozdrowotnych, pielęgnacyjnych i podnoszących kondycję świadczonych w ośrodkach medycznych, studiach spa i wellnes.