en
en

FITUR 2019

Targi FITUR to pierwsze w nadchodzącym roku branżowe, o znaczeniu światowym, spotkanie profesjonalistów z obszaru turystyki oraz największe wydarzenie turystyczne B2C w Hiszpanii, odbywające się w stolicy kraju, będącej największym rynkiem generującym wyjazdy zagraniczne. W stosunku do edycji w 2017 roku, targi zarejestrowały wzrost liczby odwiedzających branżowych (o 3%, do poziomu ponad 140 tysięcy) oraz ogółem (251 tysięcy odwiedzających, wzrost o 2,5%). Tendencja ta powinna utrzymać się w 2019 r. dając nadzieję na zwiększenie liczby spotkań biznesowych, także w przypadku polskiej branży. Fitur i Madryt to także nadal ważny punkt w agendzie przedsiębiorców turystycznych pochodzących z Ameryki Łacińskiej, dla których Półwysep Iberyjski jest naturalnym z punktu widzenia języka, historii i kultury, kanałem dystrybucji produktów turystycznych w Europie.

W 2018 roku wzrosła liczba hiszpańskich turystów odwiedzających Polskę i również ta tendencja powinna się utrzymać w roku przyszłym. Dobra lokalizacja polskiego stoiska narodowego oraz planowane działania uzupełniające i wzbogacające naszą obecność na Fiturze są w stanie wzmocnić nasz przekaz promocyjny i rozpoznawalność.

W związku z powyższym, w kontekście spotkań biznesowych, udział w targach daje nie tylko możliwość utrzymania dotychczasowych kontaktów, ale także nawiązania nowych. Z punktu widzenia bezpośredniego odbiorcy, utrwala w mentalności i pamięci potencjalnych podróżujących wizerunek Polski jako kraju stabilnego, konsekwentnie promującego się w Hiszpanii i branego pod uwagę jako kierunek przyszłej/przyszłych podróży

Organizator polskiego stoiska narodowego
Polska Organizacja Turystyczna

Powierzchnia polskiego stoiska narodowego
121,5 m2 (stoisko z 4 stron otwarte, przy głównej alejce pawilonu nr 4, Europa)

Udział w polskim stoisku narodowym
Udział w polskim stoisku narodowym odbywać się będzie na warunkach określonych w „Zasadach uczestnictwa w polskich stoiskach narodowych na międzynarodowych targach turystycznych i przemysłu spotkań, poza granicami kraju”.

Wystawcy przyjmowani będą według kolejności zgłoszeń, aż do wyczerpania miejsc na stoisku narodowym. POT nie przewiduje zwiększenia powierzchni wystawienniczej.

Termin zgłoszenia udziału w polskim stoisku narodowym organizowanym przez POT na targach FITUR’2019: 10 grudnia 2018 roku

Dodatkowych informacji na temat uczestnictwa w Polskim Stoisku Narodowym udziela: Marzena Sarzyniak tel. +48 22 536 70 47 e-mail: marzena.sarzyniak@pot.gov.pl

UWAGA – PROGRAM B2B HOSTED BUYERS
Podmioty, które chcą wziąć udział w programie B2B z Hosted Buyers (oferta organizatora targów) proszone są o PILNE zgłoszenie uczestnictwa i informacje mailową. JEST TO OFERTA WYŁĄCZNIE DLA WYSTAWCÓW PSN.

Do góry