en
en

Zapytanie szacunkowe - na usługę: noclegową, gastronomiczną, wynajem sali konferencyjnej z niezbędnym wyposażeniem

W związku z planowaną organizacją spotkania Forum Informacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna kieruje zapytanie szacunkowe, którego przedmiotem jest: zapewnienie usługi noclegowej, gastronomicznej, wynajem sali konferencyjnej z niezbędnym wyposażeniem.

W związku z planowaną organizacją spotkania Forum Informacji Turystycznej Polska Organizacja Turystyczna kieruje zapytanie szacunkowe, którego przedmiotem jest: zapewnienie usługi noclegowej, gastronomicznej, wynajem sali konferencyjnej z niezbędnym wyposażeniem.

Szczegółowy opis zamówienia:
1. Liczba osób: max 50

2. Miejsce realizacji: miasto Tarnów - obiekt usytuowany w odległości max. 2 km od Rynku, w innym przypadku, należy zabezpieczyć autokar

3. Ogólne wymagania wobec obiektu:

  • obiekt noclegowo-konferencyjny o standardzie co najmniej 3 gwiazdkowym w przypadku hotelu lub odpowiadający standardem hotelowi co najmniej 3-gwiazdkowemu w przypadku obiektów innych niż hotel,
  • obiekt musi posiadać pokoje 1 i 2-osobowe z łazienkami (w przypadku pokoi 2-osobowych z pojedynczymi łóżkami) dla max. 50 osób; usługa noclegowa musi być realizowana w jednym obiekcie,
  • przy obiekcie musi znajdować się bezpłatny parking dla samochodów osobowych lub cena powinna obejmować opłatę za miejsce parkingowe,

Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania wszystkich miejsc noclegowych, rozliczenie zakupu usługi hotelowej odbędzie się na podstawie rzeczywistej liczby noclegów.

4. Wymagania odnośnie usługi gastronomicznej:
I dzień pobytu uczestników zebrania – 19.11.0214

  • obiad dla 6 osób;
  • kolacja z ciepłym daniem dla 7 osób.

II dzień pobytu uczestników zebrania – 20.11.2014

  • śniadanie w formie bufetu szwedzkiego dla 6 osób;
  • obiad dla max. 50 osób, godz. 14.00;
  • bufet kawowy (w ciągu trwania obrad) dla max. 50 osób, z zapewnieniem: kawy, herbaty, soków, wody
  • mineralnej, drobnych ciasteczek, cytryny, cukru i śmietanki, godz.: 15.00 – 19.00
  • kolacja z ciepłym daniem dla max. 50 osób;

III dzień pobytu uczestników zebrania – 21.11.2014

  • śniadanie w formie bufetu szwedzkiego dla max. 50 osób;
  • bufet kawowy (w ciągu trwania obrad) dla max. 50 osób, z zapewnieniem: kawy, herbaty, soków, wody
  • mineralnej, drobnych ciasteczek, cytryny, cukru i śmietanki, godz.: 9.00 – 12.00
  • obiad dla max. 50 osób, godz. 13.00.

5. Wymagania odnośnie sali konferencyjnej: 20-21.11.2014
Sala powinna być klimatyzowana, dobrze oświetlona, przystosowana do przeprowadzenia spotkania dla max. 50 osób, wraz z pełnym wyposażeniem według kryteriów:

  • rzutnik multimedialny;
  • tablice typu flip-chart wraz z wyposażeniem (papier, flamastry);
  • miejsce siedzące dla max. 50 osób, ustawione wokół wspólnego stołu;
  • dostęp do Internetu (Wi-Fi);
  • dostęp do źródła prądu;

6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 19 do 21 listopada 2014 r.

Złożona oferta powinna zawierać następujące informacje:

  • koszt wykonania zamówienia (kwota brutto)
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

Ofertę należy przesłać mailem na adres: jacek.idzikowski@pot.gov.pl oraz magdalena.ragus@pot.gov.pl lub pocztą na adres: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, z tytułem maila / dopiskiem „Oferta szacunkowa – usługa noclegowo-konferencyjna" do dnia 17 października 2014 r.do godz. 16.00.

Dodatkowych informacji udziela Jacek Idzikowski pod numerem telefonu 22 536 70 67 oraz adresem email: jacek.idzikowski@pot.gov.pl

Uwaga! Przesłane oferty służą oszacowaniu wartości zamówienia oraz możliwości realizacji zadania

Do góry