en
en
Kontakt

Polska Organizacja Turystyczna łączy siły z National Geographic

odpoczywajwPolsce_2018.jpg

W ramach filmowego cyklu "Odpoczywaj w Polsce" można zobaczyć 12 reportaży filmowych prezentujących laureatów 15. edycji konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikaty POT 2017. Wszystkie reportaże i zwiastuny filmowe są dostępne na kanale YouTube Poland Travel, a także w mediach społecznościowych zarówno Polskiej Organizacji Turystycznej, jak i National Geographic Polska.

– Wiążę ogromną nadzieję ze współpracą z tak doświadczoną redakcją jak National Geographic. Efektem tego współdziałania są nie tylko piękne ujęcia, ale również opowieści o produktach turystycznych, które POT certyfikował w 2017 roku. W filmach nie tylko zachęcamy turystów do odwiedzenia tych miejsc, ale również do poznania ludzi, którzy je tworzą. To nie tylko atrakcje turystyczne o walorach edukacyjnych czy historycznych, ale także idealne miejsca do spędzenia czasu wolnego z rodziną i przyjaciółmi – wyjaśnia prezes POT Robert Andrzejczyk.

W ramach tegorocznego projektu, przedstawiciele National Geographic Polska odwiedzili: Ogród Zoologiczny Zoo Safari Borysew, Zamojską Twierdzę Atrakcji, Zamek w Chęcinach, Pałac i Folwark Galiny, Ogrody Hortulus Spectabilis w Dobrzycy, Muzeum Mydła i Historii Brudu w Bydgoszczy, Muzeum Górnictwa Węglowego – Kopalnia Guido, Europejskie Centrum Solidarności, Centrum Nauki Kopernik oraz wzięli udział w wycieczce "WODAMI rzeki San!". W cyklu reportaży znajdują się również laureat Złotego Certyfikatu POT – Żywe Muzeum Piernika, a także nagrodzony w głosowaniu internautów – Zamek w Niemodlinie.

– National Geographic to nie tylko dalekie podróże, odkrywanie nowych lądów czy zejście w głębię oceanu i ratowanie planety. Dużą wagę przykładamy również do najbliższego otoczenia. Pięknych, do końca jeszcze nie poznanych miejsc lub takich, które w ostatnim czasie zmieniają się i rozwijają. Bo przecież Polska jest piękna, a odpoczywanie w Polsce, jak informuje hasło cyklu reportaży, może być nietuzinkowym doznaniem. Dlatego chcieliśmy jak najlepiej oddać atmosferę tych miejsc. Pokazać je tak, żeby zainteresować odbiorcę i przekonać do odwiedzin. Każde miejsce wyróżnione Certyfikatem jest ciekawe i inne od pozostałych. Posiada swoją niepowtarzalną historię, tajemnicę, ciekawostkę… I właśnie tego szukamy. Czegoś co jest charakterystyczne dla danego miejsca, czyni je unikatowym i wyjątkowym – dodaje Iwona El Tanbouli, dyrektor artystyczna National Geographic Polska.

Polska Organizacja Turystyczna od ponad 15 lat prowadzi konkurs na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT. Jego celem jest nie tylko wyłonienie najbardziej atrakcyjnych i nowatorskich produktów, ale także ich promocja wśród polskich i zagranicznych turystów.

– Do tej pory na liście znalazło się już niemal 200 laureatów. To najpiękniejsze miejsca z całej Polski, dające wiele możliwości spędzenia wolnego czasu w ciekawy sposób. Produkty turystyczne z Certyfikatem POT to gwarancja usług na najwyższym poziomie oraz wiarygodność miejsc i ich atrakcji – mówi dyr. Departamentu Promocji Turystyki Krajowej POT Jacek Janowski. 

Opis wszystkich podmiotów docenionych w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT 2017 można znaleźć na stronie: https://polska.travel/pl/zobacz-koniecznie/certyfikowane.

Do góry