en
en
Kontakt

Jak przygotować się do przyjęcia turystów z Azji?

Dlatego polska branża turystyczna i administracja regionalna została zaproszona do udziału w szkoleniach, które miały przybliżyć specyfikę tego rynku i pomóc konstruować ofertę wychodzącą na przeciw oczekiwaniom turystów z Chin, Japonii i Indii i zapewniającą obsługę na oczekiwanym przez nich poziomie.Jak podkreśliła Elżbieta Wąsowicz-Zaborek Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej: "Polska ma szansę w ciągu najbliższych 3-4 lat stać się destynacją trzeciego lub czwartego wyboru, co zważywszy na specyfikę rynku chińskiego i strukturę wyjazdów chińczyków, będzie zadowalającym, jednym z efektów kampanii „Lubię Polskę". 70 mln podróżujących po świecie Chińczyków to ogromny potencjał, którego nie można nie wykorzystać". Szkolenia podsumował Jacek Janowski Wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej. W szkoleniu w I edycji, w kwietniu i maju br. i w II we wrześniu i październiku br. wzięło udział prawie 300 osób. Z przeprowadzonych po szkoleniu ankiet pozytywną ocenę wystawiło 96% uczestników. "Taka ocena szkolenia, dowodzi, że udało nam się stworzyć, wraz z ekspertami od poszczególnych rynków, trafiający w potrzeby branży, program szkoleniowy a zainteresowanie kolejnymi edycjami utwierdza nas, że takie działanie jest bardzo potrzebne" - powiedział Jacek Janowski. "W długoterminowej perspektywie pozyskanie kontrahentów dla polskiej branży turystycznej i umieszczenie polskiej oferty u azjatyckich touroperatorów przełoży się na wzrost wpływów z gospodarki turystycznej" - mówi Jacek Janowski. Szkolenia będą kontynuowane w 2014 roku.

Do góry