Briefing dla prasy i branży turystycznej na temat projektu finansowanego z UE „Lubię polskę!”
W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele mediów, a także branży turystycznej. Tak duże zainteresowanie tematem wynika przede wszystkim z faktu, iż w ramach projektu zaplanowano pierwszą tak szeroko zakrojoną kampanię wizerunkowo-produktową, która obejmuje rynek chiński, japoński i indyjski.
Barbara Tutak, wicedyrektor Departamentu Planowania Marketingowego, przedstawiła założenia i poszczególne komponenty projektu "Lubię Polskę!". Budżet projektu wynosi 50 mln zł, w ramach których zaplanowano zrealizowanie działań z użyciem szerokiego spektrum narzędzi promocji oraz wykorzystaniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów komunikacji, takich jak: obecność w mediach i Internecie, mediach społecznościowych, działania wirusowe czy platformy typu e-learning na dedykowanych stronach internetowych w językach narodowych.
Dużym wyzwaniem będzie stworzenie oferty spełniającej oczekiwania turystów z Azji - Barbara Tutak podkreślała jak ważna w przypadku turystów z tych rynków jest znajomość specyfiki krajów, z których pochodzą. Stąd realizacja kampanii na rynkach zagranicznych poprzedzona zostanie cyklem warsztatów szkoleniowo–edukacyjnych skierowanych do polskiej branży turystycznej.
Na kolejnych spotkaniach z mediami i branżą będziemy informować o postępach prac.