en
en

Zarabiaj na turystyce

Do 30 września potrwa kampania "Zarabiaj na turystyce". Dzięki współpracy Polskiej Organizacji Turystycznej, Biura promocji Miasta St. Warszawy oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego na ulicach Warszawy pojawiły sie billboardy reklamujące turystykę jako ważną gałąź przemysłu.

melon

Polska Organizacja Turystyczna chce zwrócić uwagę władz, mediów,

inwestorów na turystykę jako branżę przemysłu przynoszącą ogromne dochody,

mającą wpływ na różne dziedziny życia społeczno-gospodarczego, stwarzającą

szansę rozwoju dla Polski, ale również jako biznes wymagający

marketingowego wsparcia.


Do 30 września w centrum Warszawy będzie można zobaczyć 130

bilbordów

 pokazujących turystykę, jako dochodową dziedzinę gospodarki.

Podróżujący metrem będą mogli również obejrzeć przez 15 dni 38 tysięcy

 animacji. Ponadto zostaną oklejone 3 linie tramwajowe. W ramach

kampanii został także uruchomiony portal www.zarabiajnaturystyce.pl,

który będzie docelowo stanowił kompendium wiedzy dla osób

zainteresowanych prowadzeniem działalności gospodarczej w branży

turystycznej.

kafel    banka


Do góry