en
en

Zakończyła się III Edycji Workshopu Polsko- Białoruskiej Branży Turystycznej.

Bieszczady_Hoczew_hotel_SalamandraW dniach 28 września – 2 października br. Polska Organizacja Turystyczna wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego oraz Stowarzyszeniem na Rzecz Rozwoju i Promocji Podkarpacia „Pro Carpathia” zorganizowała  III Edycję Workshopu Polsko-Białoruskiej Branży Turystycznej z udziałem 23 białoruskich biur podróży. Do tej pory takie spotkania, wspólnie z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi oraz lokalnym samorządem, zorganizowaliśmy na Podlasiu i w Małopolsce.

Bieszczady_Hoczew_hotel_Salamandra

W dniach 28 września – 2 października br. Polska Organizacja Turystyczna wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego oraz Stowarzyszeniem na Rzecz Rozwoju i Promocji Podkarpacia „Pro Carpathia” zorganizowała  III Edycję Workshopu Polsko-Białoruskiej Branży Turystycznej z udziałem 23 białoruskich biur podróży. Do tej pory takie spotkania, wspólnie z Regionalnymi Organizacjami Turystycznymi oraz lokalnym samorządem, zorganizowaliśmy na Podlasiu i w Małopolsce.

 

Rzeszw_workshopCelem nadrzędnym organizowanego workshopu było włączenie polskich ofert turystycznych do katalogów białoruskich biur podróży. W warsztatach udział wzięło 20 polskich przedstawicieli biur podróży oraz gestorów bazy noclegowej.

Działaniem wspomagającym była promocja walorów turystycznych Podkarpacia. Goście, poprzez specjalnie skonstruowany przez Stowarzyszenie Pro Carpathia, program mieli okazję zapoznać się z atrakcjami turystycznymi regionu oraz  bazą wypoczynkowo-noclegową.

 

Myczkowce_Orodek_Caritas2Chcieliśmy, aby uwaga naszych wschodnich sąsiadów została skierowana na teren Podkarpacia pod kątem turystyki aktywnej i wypoczynkowej (rodziny z dziećmi). Jak wynika z naszych analiz udział Białorusi w generowaniu przyjazdów cudzoziemców do Polski waha się od 5,3 do 8,5% i stawia Białoruś na czwartym miejscu pod względem liczby przyjazdów do Polski. Dotychczasowe działania POT dotyczyły udziału w targach turystycznych w Mińsku, organizacji podróży studyjnych dla przedstawicieli mediów itp. Przynoszą one widoczne efekty w postaci zmiany motywacji przyjazdów z profilu typowo handlowego na turystyczny.

 

Do góry