en
en

W Paryżu o Krakowie

Bartomiej_Walas
"Co roku dzięki podróżom dziennikarskim do Polski organizowanym przez nasze ośrodki w innych krajach ukazują się obszerne materiały w mediach zachęcające do przyjazdu do Polski. Wartość tych publikacji i audycji, według cenników reklamowych przekracza często kilkadziesiąt tysięcy euro" - mówi Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

 

"Co roku dzięki podróżom dziennikarskim do Polski organizowanym przez nasze ośrodki w innych krajach ukazują się obszerne materiały w mediach zachęcające do przyjazdu do Polski. Wartość tych publikacji i audycji, według cenników reklamowych przekracza często kilkadziesiąt tysięcy euro" - mówi Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Paryżu zorganizował podróż studyjną w wyniku, której w tygodniku "LE POINT" 4 marca br. ukazał się reportaż o Krakowie zachęcający do odwiedzenia Polski.

Nakład tygodnika wynosi 418 922 egz. a zakup 1 strony kolorowej reklamy kosztuje 29 780 euro. Wartość reportażu o Krakowie według cennika reklam wyniosła by 59 560 euro.

Do pobrania:

 

 

 

Do góry