W kwietniu odbędą się już XIII Targi Turystyki i Wypoczynku "LATO 2008"
REGULAMIN KONKURSU
Najlepsza oferta ekspozycyjna polskiego regionu
w ramach XIII Targów Turystyki i Wypoczynku "LATO 2008" w Warszawie
I. ORGANIZATORZY KONKURSU
· Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, XIX piętro, 00-613 Warszawa
· Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o., ul. Makowska 95, 04-307 Warszawa
II. ZASIĘG KONKURSU
Konkurs jest przeznaczony dla wystawców XIII Targów Turystyki i Wypoczynku "LATO 2008".
III. UCZESTNICY KONKURSU
· Regionalne Organizacje Turystyczne
· Lokalne Organizacje Turystyczne
· Jednostki samorządu terytorialnego
· Stowarzyszenia turystyczne
· Stowarzyszenia i związki jednostek samorządu terytorialnego
· Centra informacji i promocji turystycznej
· Regionalne agencje promocji i/lub rozwoju turystyki
IV. WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE
Warunkiem przystąpienia do konkursu jest uczestnictwo w XIII Targach Turystyki i Wypoczynku "LATO 2008" – konkurs przeznaczony jest dla wystawców XIII Targów Turystyki i Wypoczynku "LATO 2008" określonych w punkcie III.
V. JURY KONKURSU
W skład Jury konkursu wchodzą przedstawiciele:
· Polskiej Organizacji Turystycznej
· Międzynarodowych Targów Polska
· Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki
VI. PRZEBIEG I ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU
W trakcie targów Jury zapozna się z ekspozycjami targowymi, spełniającymi warunki punktów III i IV niniejszego regulaminu oraz dokona oceny (w skali od 1 do 5) tych ekspozycji targowych wraz
z prezentowaną ofertą na podstawie kryteriów określonych w punkcie VII.
Ogłoszenie wyników konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi w ostatnim dniu Targów, tj. 20 kwietnia 2008 roku
ok. godz. 12.30 na Estradzie.
VII. KRYTERIA OCENY WYŁONIENIA LAUREATÓW
Jury podczas oceny poszczególnych ekspozycji targowych wraz z prezentowaną ofertą będzie brało pod uwagę następujące elementy:
· ogólne wrażenie stoiska
· oryginalność zabudowy stoiska
· estetyka i porządek na stoisku
· profesjonalizm obsługi stoiska
· atrakcyjność oferty prezentowanej na stoisku
· dobór materiałów promocyjnych do specyfiki targów
VIII. NAGRODY
Polska Organizacja Turystyczna i Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o. zapewniają laureatowi
I miejsca:
1. pokrycie kosztu 12 m2 powierzchni wystawienniczej na przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie*
2. wydrukowanie - na podstawie gotowych materiałów dostarczonych w wersji elektronicznej minimum 30 dni przed Targami LATO 2009 - jednej strony kolorowej reklamy w katalogu targowym przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie
3. emisję reklamy (20 emisji 30’’ spotu) w radiowęźle targowym na przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie (materiały w postaci gotowego spotu lub tekstu do odczytania przez lektora należy dostarczyć w terminie 14 dni przed rozpoczęciem Targów LATO 2009)
4. umieszczenie banera reklamowego typu roll-up na terenie obiektu targowego w miejscu wskazanym przez firmę Międzynarodowe Targi Polska (poza powierzchnią stoiska) podczas trwania przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie
5. wyłożenie materiałów reklamowych na recepcji przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie
6. prezentację oferty na stronach internetowych: www.pot.gov.pl oraz www.targilato.pl
7. prezentację oferty na seminarium Polskiej Organizacji Turystycznej organizowanego w trakcie trwania przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie
8. Dyplom
Polska Organizacja Turystyczna i Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o. zapewniają laureatowi
II miejsca:
1. pokrycie kosztu 9 m2 powierzchni wystawienniczej na przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie*
2. wydrukowanie - na podstawie gotowych materiałów dostarczonych w wersji elektronicznej minimum 30 dni przed Targami LATO 2009 - pół strony kolorowej reklamy w katalogu targowym przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie
3. emisję reklamy (20 emisji 30’’ spotu) w radiowęźle targowym na przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie (materiały w postaci gotowego spotu lub tekstu do odczytania przez lektora należy dostarczyć w terminie 14 dni przed rozpoczęciem Targów LATO 2009)
4. wyłożenie materiałów reklamowych na recepcji przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie
5. prezentację oferty na stronach internetowych: www.pot.gov.pl oraz www.targilato.pl
6. Dyplom
Polska Organizacja Turystyczna i Międzynarodowe Targi Polska Sp. z o.o. zapewniają laureatowi
III miejsca:
1. pokrycie kosztu 6 m2 powierzchni wystawienniczej na przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie*
2. emisję reklamy (20 emisji 30’’ spotu) w radiowęźle targowym na przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie (materiały w postaci gotowego spotu lub tekstu do odczytania przez lektora należy dostarczyć w terminie 14 dni przed rozpoczęciem Targów LATO 2009)
3. wyłożenie materiałów reklamowych na recepcji przyszłorocznej edycji (tj. XIV) Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie
4. prezentację oferty na stronach internetowych: www.pot.gov.pl oraz www.targilato.pl
5. Dyplom
* pozostałe elementy, takie jak m.in. zabudowa stoiska, opłata rejestracyjna, wpis do katalogu, podłączeniu prądu (przy stoisku bez zabudowy standardowej) oraz wszelkie zamówienia dodatkowe – płatne przez wystawcę wg obowiązującego na rok 2009 cennika dla wystawców XIV Targów Turystyki i Wypoczynku „LATO 2009” w Warszawie.