en
en

Vakantiebeurs 2009 - ponad 100 tysięcy odwiedzających

133 tys. osób odwiedziło jedną z najwiekszych w Europie imprez targowych, adresowaną bezpośrednio do konsumenta - Vakantiebeurs 2009 w Utrechcie, co organizatorzy uznali za sukces w okresie trwajacego kryzysu ekonomicznego.

W dniach 13-18 stycznia br, w Utrechcie odbyły się kolejne międzynarodowe targi turystyczne Vakantiebeurs 2009.

Jest to jedna z najwiekszych w Europie imprez tego typu adresowana bezpośrednio do konsumenta. W br. odnotowano 133 tys. odwiedzających tj, zbliżona wielkość do ubiegłorocznej, co organizatorzy uznali za sukces w okresie trwającego kryzysu ekonomicznego.

Polskie stoisko narodowe ze zdjęciami z różnych regionów kraju i polską restauracją z klasztoru w Cedyni bardzo podobało się Holendrom licznie je odwiedzającym i chętnie korzystającym z oferty tradycjnych dań polskiej kuchni .

         utr3

Zespół  "Karczmarze" z woj.Podkarpackiego witał gości stoiska zarówno tradycyjnymi, jak i współczesnymi polskimi melodiami. 

         utr2

Walory swoich regionów prezentowały województwa: podkarpackie, podlaskie, warminsko-mazurskie, dolnoslaskie, śląskie, wielkopolskie oraz m.Gdańsk.

          utr1

W pierwszym dniu targów przeznaczonym tylko dla branży Ośrodek POT w Amsterdamie zorganizował wspoónie z ośrodkami z Czech, Słowacji i Węgier (Grupa Wyszehradzka) workshop dla touroperatorów z tych krajów i ich partnerów holenderskich oraz przedstawicieli mediów.

Podczas targów na specjalnym dużym telebimie zlokalizownym w głównej hali dworca kolejowego w Utrechcie emitowany był spot reklamowy z kampanii w CNN.


 

 


Do góry