en
en
Kontakt

Turystyka wobec EURO 2012

Konferencja przygotowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz Spółkę PL.2012 miała pokazać wpływ dużych imprez sportowych na turystykę.

Wśród prelegentów byli między innymi przedstawiciele krajów, w których odbyły się wcześniej Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Swoimi doświadczeniami podzielili się z uczestnikami konferencji Franca Maria Kobenter prezes Zarządu Austria.info Sp. zo.o. oraz Friedrich Hebenstreit dyrektor Deutsche Zentrale für Tourismus.

O roli POT w promocji polskiej turystyki przy okazji EURO 2012 opowiedział Bartłomiej Walas wiceprezes POT. Wśród ważnych zdaniem wiceprezesa zadań jakie stoją przed POT i ROT-ami jest zadbanie o to, aby  wszystkie centra informacji turystycznej były wyposażone w wiedzę o atrakcjach nie tylko danego regionu, ale wszystkich miast, w których będą odbywać się mecze.

Ponadto eksperci i praktycy od marketingu i reklamy przygotowali prezentacje na temat realizacji kampanii promocyjnych przed tak dużymi wydarzeniami jak EURO 2012.

 

Do góry