en
en

Szkolenie ICCA Research, Sales & Marketing Programme 2008

19-21.06.2008r. w Paphos (Cypr) odbyło się kolejne, doroczne szkolenie stowarzyszenia ICCA (International Congress & Convention Association) na temat zagadnień związanych z turystyką biznesową.


19-21.06.2008r. w Paphos (Cypr) odbyło się kolejne, doroczne szkolenie stowarzyszenia ICCA (International Congress & Convention Association) na temat zagadnień związanych z turystyką biznesową.


100 osób przez 3 dni uczestniczyło w wykładach i praktycznych szkoleniach. Uczestnikami szkolenia byli przedstawiciele Convention Bureaux, stowarzyszeń, hoteli, centrów konferencyjnych, PCO, DMC z całego świata.

Najważniejsze tematy poruszane podczas konferencji to:

- międzynarodowy rynek spotkań, praktyczne szkolenie z internetowej bazy danych ICCA

- zasady przygotowywania odpowiedzi na zapytania (RFP) oraz przygotowanie oferty (bid)

- przykłady Programu Ambasadorów Kongresów w różnych miastach

- ekologia i ochrona środowiska w przemyśle spotkań

- przyszłe trendy w przemyśle spotkań, nowe kierunki turystyczne


Jednak najważniejszy aspekt szkolenia to nawiązanie kontaktów z innymi osobami z branży oraz podzielenie się doświadczeniami zawodowymi

Z Polski w spotkaniu ICCA wzięli udział pracownicy Gdansk Convention Bureau: pani Anna Górska – Dyrektor Biura oraz Dorota Wawryn - Koordynator ds. Convention Bureau


Do góry