en
en
Kontakt

Spotkanie Zarządu Forum Informacji Turystycznej we Włocławku 19.05.2011

PROTOKÓŁ
z Zarządu Forum Informacji Turystycznej
19 maja 2011 roku, godz. 11.30


Zebranie odbyło się na terenie Pałacu Bursztynowego podczas spotkania roboczego
z przedstawicielami centrów informacji turystycznej wytypowanymi do budowy pilotażowej sieci Contact Center realizowanego w ramach projektu Promujmy Polskę Razem.
W posiedzeniu wzięło udział 5 członków Forum Informacji Turystycznej (lista obecności - zał. nr 1) oraz Mirosław Nalazek, Dyrektor Departamentu Systemów Informacyjnych
Przewodniczący zaproponował następujący porządek zebrania:

  1. Sprawy bieżące
  2. Podstrona dla Forum Informacji Turystycznej
  3. Opracowanie materiałów dla punktów „it" – postulaty złożone podczas Forum IT w Chorzowie w listopadzie 2010 r.
  4. Wolne wnioski.

Grzegorz Szczęsny zaproponował, aby nie czekając na uruchomienie podstrony o której mowa powyżej, Zarząd FIT pozbierał informację najpierw wśród członków Zarządu a następnie umieścił na stronach POT w zakładce dot. działalności FIT www.pot.gov.pl informacji o jakich postulowali uczestnicy Forum IT w Chorzowie: regionalne systemy it w Polsce, dobre przykłady „it", baza ekspertów z zakresu „it", baza szkoleń, baza punktów „it" certyfikowanych (wzorcowych), wykaz punktów które są zainteresowane szkoleniem nowych pracowników „it". Następnie do wszystkich członków Forum IT zostanie przesłany link do pozbieranego materiału celem uzupełnienia przez zainteresowane podmioty. Docelowo powyższe informacje zostaną umieszczone na nowej podstronie.

Na zakończenie Przewodniczący podziękował wszystkim za przybycie. Na tym zebranie zakończono.
Sporządziła: Agnieszka Sobańska
Włocławek, 19 maja 2011 r.

Do góry