en
en

Promocja Polski w Eurosporcie

3 sierpnia rozpoczęła się emisja spotów reklamujących Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie w najpopularniejszym sportowym kanale telewizyjnym w Europie - Eurosporcie.

Od 3 sierpnia do zakończenia Tour de Pologne będą emitowane spoty

reklamujące Polskę w Eurosporcie – najpopularniejszym sportowym kanale

telewizyjnym w Europie.


         W czasie trwania Tour de Pologne w Eurosporcie emitowane będą spoty

reklamujące Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie z bogatą ofertą zarówno

dla amatorów aktywnego spędzania czasu jak i miłośników zabytków czy osób

pragnących przeznaczyć wakacje na regenerację sił w SPA.


         Polska Organizacja Turystyczna wspiera takie wydarzenia jak Tour de

Pologne zarówno jako wydarzenie sportowe, które przyciąga kibiców i

turystów, ale także jako tzw. „kotwicę medialną”, dzięki której, wykorzystując

zainteresowanie mediów, łatwej dotrzeć z informacją o Polsce do szerszej

publiczności.


        Wszystkie duże wydarzenia, które są pretekstem do przyjazdu do Polski, a

imprezy sportowe w szczególności, mają ogromny potencjał promocyjny, który w

naszej pracy wykorzystujemy do rozwoju polskiej turystyki – mówi Rafał Szmytke

Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Zainteresowanie i pozytywne emocje,

jakie wzbudza Tour de Pologne wykorzystujemy do tego, żeby pokazać Polskę jako

kraj ciekawy, warty odwiedzenia a także gotowy udźwignąć ciężar organizacyjny

takich dużych imprez – dodaje Rafał  Szmytke.


SPOT

Billboard sponsorski


Do góry