Promocja Polski w Eurosporcie
Od 3 sierpnia do zakończenia Tour de Pologne będą emitowane spoty
reklamujące Polskę w Eurosporcie – najpopularniejszym sportowym kanale
telewizyjnym w Europie.
W czasie trwania Tour de Pologne w Eurosporcie emitowane będą spoty
reklamujące Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie z bogatą ofertą zarówno
dla amatorów aktywnego spędzania czasu jak i miłośników zabytków czy osób
pragnących przeznaczyć wakacje na regenerację sił w SPA.
Polska Organizacja Turystyczna wspiera takie wydarzenia jak Tour de
Pologne zarówno jako wydarzenie sportowe, które przyciąga kibiców i
turystów, ale także jako tzw. „kotwicę medialną”, dzięki której, wykorzystując
zainteresowanie mediów, łatwej dotrzeć z informacją o Polsce do szerszej
publiczności.
Wszystkie duże wydarzenia, które są pretekstem do przyjazdu do Polski, a
imprezy sportowe w szczególności, mają ogromny potencjał promocyjny, który w
naszej pracy wykorzystujemy do rozwoju polskiej turystyki – mówi Rafał Szmytke
Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Zainteresowanie i pozytywne emocje,
jakie wzbudza Tour de Pologne wykorzystujemy do tego, żeby pokazać Polskę jako
kraj ciekawy, warty odwiedzenia a także gotowy udźwignąć ciężar organizacyjny
takich dużych imprez – dodaje Rafał Szmytke.