en
en
Kontakt

Polska w CNN - premiera spotów

25 września o godz. 13.00 w Kinotece PKiN odbyła się premiera spotów reklamowych kampanii promującej Polskę w CNN oraz konferencja prasowa, w której wzięli udział przedstawiciele Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Polskiej Organizacji Turystycznej, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polskich Linii Lotniczych LOT. Kampania potrwa od 26 września do 14 grudnia. W tym czasie zostanie spoty zostaną wyemitowane 625 razy. 


Spot do pobrania

CNN przygotował dwa spoty promocyjne ukazujące Polskę jako kraj o szybko rozwijającej się gospodarce, nowoczesny, będący ważnym punktem na turystycznej mapie Europy oraz oferujący wiele możliwości dla dynamicznych i aktywnych osób. W uzupełnieniu spotów, na stronach CNN.com, CNN.com/International i CNNMoney.com będzie można obejrzeć reklamy wideo typu pre-roll.

Kampania Polski w CNN jest uzupełnieniem programów przygotowanych przez CNN, poświęconych Polsce, jej gospodarce, polityce, turystyce i kulturze prezentowanych pod tytułem ”Eye on Poland”, których emisja odbędzie się między 6 a 12 października br. W tym czasie uwaga opinii publicznej zwrócona będzie na Polskę, a spoty promocyjne przyczynią się do większego zainteresowania naszym krajem. Niezależnie od programu spoty będą nadawane od 26 września przez 12 tygodni w regionie EMEA obejmującym: Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Należy dodać, że w tym samym czasie na antenie CNN promować się będą polskie miasta Gdańsk, Warszawa i Łódź oraz Giełda Warszawska. Tak więc synergia działań podmiotów budżetowych, samorządowych oraz biznesu zaowocuje szeroką kampanią promującą Polskę.  


Do góry