en
en
Kontakt

Polska na targach WTM 2009 w Londynie


W dniach 09-12.11.2009 odbyła się, jubileuszowa 30 edycja międzynarodowych targów turystycznych WORLD TRAVEL MARKET.

Po raz pierwszy polskie wystąpienie na targach WTM współfinansowane było przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 „Promujmy Polskę Razem”.

          t1 t3

          t4 t2

W ramach kampanii wizerunkowo-produktowej na rynku brytyjskim POT zaprosił do udziału w stoisku polskie regiony posiadające ofertę turystyki miejskiej i kulturowej, city-break i wydarzeń kulturalnych adekwatną do rynku. Na podstawie zapisów dokumentu „Marketingowa Strategia Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015” zaproszenie do udziału stoisku otrzymały i przyjęły następujące regiony wraz miastami: Małopolska z Krakowem i Zakopanem, Mazowsze z Warszawą, Pomorze z Gdańskiem, Dolny Śląsk z Wrocławiem, Zachodniopomorskie ze Szczecinem, Wielkopolska z Poznaniem, Łódzkie z Łodzią, Śląskie z Katowicami, Lubuskie.


W roku bieżącym w ramach kampanii wizerunkowo-produktowej na rynku brytyjskim Polska Organizacja Turystyczna zrealizowała następujące działania promujące Polskę jako atrakcyjną destynację turystyczną:


  • reklama  na terenach targowych – banery reklamowe umieszczone przy wejściu do hali gdzie zlokalizowane zostały stoiska brytyjskich touroperatorów oraz banery reklamowe umieszczone w ciągach komunikacyjnych pomiędzy kolejką dojazdową, a terenami targowymi;
  • reklama  w magazynie branżowym  Travel Weekly w wydaniu przetargowym i wydaniach targowych;
  • reklama  na telebimach umieszczonych na terenach targowych, na których prezentowane były spoty reklamowe; 
  • ulotka o polskich miastach, które mają bezpośrednie połączenia lotnicze z UK i Irlandią
  • prezentacja multimedialna o Polsce w kontekście F. Chopina;
  • filmy reklamowe poświęcone turystyce biznesowej, miejskiej i kulturowej oraz aktywnej
  • impreza promocyjna dla brytyjskich touroperatorów i mediów branżowych.

 

Działania były skierowane do brytyjskich touroperatorów i mediów branżowych i związane z turystyką miejską i kulturową a także z obchodami 200 rocznicy urodzin Fryderyka Chopina.


Do góry