en
en

Po międzynarodowych targach przemysłu kongresowego EIBTM’2007 (27-29.11.2007 r.) w Barcelonie

Polska Organizacja Turystyczna zorganizowała polskie stoisko narodowe o powierzchni 100 m kw, które przyjęło 12 polskich podmiotów branżowych – wyspecjalizowanych w zagranicznej turystyce przyjazdowej i obsłudze turystyki biznesowej w Polsce.
Polska Organizacja Turystyczna zorganizowała polskie stoisko narodowe o powierzchni 100 m kw, które przyjęło 12 polskich podmiotów branżowych – wyspecjalizowanych w zagranicznej turystyce przyjazdowej i obsłudze turystyki biznesowej w Polsce. Do tych podmiotów należały:

- Warsaw Convention Bureau
- Zarząd Pałacu Kultury i Nauki
- Krakow Convention Bureau
- Intercrac DMC
- Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc.
- Warsaw Destination Alliance Fundacja
- SUPERTOUR DMC Poland
- HILTON Hotel Warsaw Hotel & Convention Centre
- Gdansk Convention Bureau
- POZNAN Convention Bureau
- Convention Bureau-WROCŁAW
- Hotele SPA Dr Irena Eris Sp. z o.o
- Toruń Convention Bureau
oraz Convention Bureau of Poland POT, jako organizator stoiska.

W targach wzięło udział 2000 wystawców z ponad 60 krajów. Liczba Hosted Buyers wynosiła 2.800 osób, zaś liczba odwiedzających stanowiła 6.500 osób.
Targom EIBTM towarzyszyły liczne seminaria i konferencje zorganizowane we współpracy z międzynarodowymi stowarzyszeniami MPI, ICCA, SITE, ESAE, IAPCO i EFAPCO.

Targi zostały objęte patronatem: 65 mediów m.in. MICE Central & Eastern Europe, Conference & Incentive Travel, Pharmaceutical Executive, CIM, Events, ICJ MICE Magazine, Spain Travel and Business, Bedouk, Conference News, MICE Poland.

Polskie stoisko narodowe nr J750 zostało zaaranżowane w kolorze beżowo-czerwonym, co podkreślało lekkość konstrukcji. Układ stoiska miał charakter wyspowy, co ułatwiało dostęp dla kupujących Stoisko było usytuowane w sąsiedztwie Słowenii, Malty, Ukrainy, Bułgarii i Szwecji. Na tle w/w krajów wyróżniało się wystrojem, dużą liczba materiałów promocyjnych oraz profesjonalną obsługą. Stoisko było wyposażone w ekran plazmowy z przyłączem internetowym dla każdego polskiego wystawcy.

Podczas rozmów przeprowadzonych przez Convention Bureau of Poland POT najwięcej zapytań dotyczyło:
- głównych atrakcji turystycznych Polski
- bazy konferencyjno – hotelowej w największych miastach Polski,
- profesjonalnych organizatorów konferencji i kongresów PCO's i DMC's,
- połączeń lotniczych na terenie naszego kraju,
- ciekawych miejsc pod względem atrakcji turystycznych i dostępnej infrastruktury do organizacji podróży incenitve.

Ponadto przedstawiciel POT przedstawiał prezentacje na ekranie plazmowym w stoisku dla 10 grup Hosted Buyers, które przybyły do polskiego stoiska narodowego zgodnie z zaplanowanym grafikiem spotkań.

Wielu rozmówców deklarowało odwiedzenie naszego kraju w najbliższym czasie – stąd też bardzo duże zainteresowanie naszymi hotelami, motelami, pensjonatami na terenie całego kraju. Dużo zapytań dotyczyło również zaplecza konferencyjno – kongresowego w Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Krakowie i Gdańsku.

Po analizie zapytań przedstawicieli meeting planners czy corporates wydaje się, że największym zainteresowaniem na targach EIBTM, cieszą się przede wszystkim warunki do organizowania średnich i dużych konferencji oraz narad branżowych.

Wszyscy polscy wystawcy potwierdzili chęć udziału w przyszłorocznych targach EIBTM, które będą organizowane w dniach 2.12-4.12.2008 r. w Barcelonie na podobnych warunkach.

Galeria zdjęć

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie
Do góry