Ogłoszenie o pracy dla specjalisty ds. obsługi administracyjnej projektu w ramach działania 6.3 POIG
Warszawa
Region: Mazowieckie
Zakres zadań:
- Kompletowanie i archiwizowanie wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu „ Promujemy Polskę razem” finansowanego w ramach działania 6.3 POIG;
- Koordynowanie systemu obiegu informacji i dokumentów pomiędzy Pełnomocnikiem Prezesa ds. zarządzania projektem i wszystkimi wewnętrznymi jednostkami POT oraz podmiotami zewnętrznymi, w tym instytucjami zaangażowanymi w system wdrażania projektu;
- Obsługa administracyjna biura;
- Współpraca przy sporządzaniu zestawień i raportów na potrzeby Instytucji Zarządzającej.
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie wyższe;
- Minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w danej specjalności;
- Znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Zdolności analityczne, umiejętność logicznego myślenia, wyciągania wniosków;
- Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i doskonała organizacja pracy;
- Komunikatywność;
- Znajomość MS Office;
Oferujemy:
- Ciekawą pracę pełną wyzwań
- Pracę w pełnym wymiarze godzinowym
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem i listu motywacyjnego, na adres:
Alicja.Grabowska@pot.gov.pl w terminie do dnia 03.11.2009 r.
Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Nie zakwalifikowane CV zostaną zniszczone.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z póź. zm.)”.