Międzynarodowe Targi Turystyczne WORLD TRAVEL MARKET
W dniach 08-11.11.2010 w Londynie odbyły się Międzynarodowe Targi Turystyczne WORLD TRAVEL MARKET. Polskie wystąpienie było podsumowaniem kampanii „Chopin the Course” pod hasłem „Chopin The Course – Morze Ofert”.
Do udziału w stoisku zostały zaproszone regiony wraz ze swoimi stolicami, które aktywnie uczestniczyły w projekcie, a także prowadzą działania promocyjne na rynku brytyjskim. Prezentowana na stoisku oferta dotyczyła turystyki miejskiej i kulturowej, aktywnej, city break, wydarzeń kulturalnych oraz wybranych produktów turystycznych.
Również wystrój stoiska nawiązywał do projektu „Chopin The Course” poprzez m.in. marynistyczną aranżację barku oraz duży baner w formie żagla. Na stoisku została zastosowana nowa wizualizacja POT.
Podsumowaniem projektu „Chopin The Course” na londyńskich targach było wydarzenie promocyjne z udziałem zaproszonych gości. Podczas wieczoru promowano polską kuchnię, a wieczór uświetnił występ polskiego kwartetu jazzowego.
W ramach realizacji kampanii Promujmy Polskę Razem, Polska Organizacja Turystyczna zamieściła reklamy zapraszające na polskie stoisko na całym terenie targowym. Widać nas było również na londyńskich ulicach – reklama polskiego stoiska została zamieszczona na taksówkach.
Tegoroczną edycję targów WORLD TRAVEL MARKET z całą pewnością należy zaliczyć do udanych.
Polskie Stoisko Narodowe, które liczyło