en
en

Międzynarodowe Targi Turystyczne WORLD TRAVEL MARKET

Obraz_001W dniach 08-11.11.2010 w Londynie odbyły się Międzynarodowe Targi Turystyczne WORLD TRAVEL MARKET. Polskie wystąpienie było podsumowaniem kampanii „Chopin the Course” pod hasłem „Chopin The Course – Morze Ofert”.

Obraz_001Obraz_028Obraz_077

W dniach 08-11.11.2010 w Londynie odbyły się Międzynarodowe Targi Turystyczne WORLD TRAVEL MARKET. Polskie wystąpienie było podsumowaniem kampanii „Chopin the Course” pod hasłem „Chopin The Course – Morze Ofert”.

Do udziału w stoisku zostały zaproszone regiony wraz ze swoimi stolicami, które aktywnie uczestniczyły w projekcie, a także prowadzą działania promocyjne na rynku brytyjskim.  Prezentowana na stoisku oferta dotyczyła turystyki miejskiej i kulturowej, aktywnej, city break, wydarzeń kulturalnych oraz wybranych produktów turystycznych.

Również wystrój stoiska nawiązywał do projektu „Chopin The Course” poprzez m.in. marynistyczną aranżację barku oraz duży baner w formie żagla. Na stoisku została zastosowana nowa wizualizacja POT.

Podsumowaniem projektu „Chopin The Course” na londyńskich targach było wydarzenie promocyjne z udziałem zaproszonych gości. Podczas wieczoru promowano polską kuchnię, a wieczór uświetnił występ polskiego kwartetu jazzowego.

Obraz_030Obraz_013W ramach realizacji kampanii Promujmy Polskę Razem, Polska Organizacja Turystyczna zamieściła reklamy zapraszające na polskie stoisko na całym terenie targowym. Widać nas było również na londyńskich ulicach – reklama polskiego stoiska została zamieszczona na taksówkach.

Tegoroczną edycję targów WORLD TRAVEL MARKET z całą pewnością należy zaliczyć do udanych.

Obraz_083Polskie Stoisko Narodowe, które liczyło 390 m2 powierzchni wystawienniczej, cieszyło się ogromnym zainteresowaniem, a oprócz oferty wybranych regionów goście mogli nawiązać kontakty z przedstawicielami polskiej branży turystycznej m.in.. Grupą Trip, Mazurkas Travel, ORBIS SA, Jan-Pol Incoming Tour Operator, ATH Intercrac, CB International, Furnel Travel, Poland Service Wygoda Travel Group, Kopalnia Soli "Wieliczka”, Holiday Travel, GROMADA i  PLL LOT. Niewątpliwą atrakcją stoiska była również aktywna obecność przedstawicieli Opery Krakowskiej w charakterze niekonwencjonalnego przedstawiciela polskiej branży turystycznej.

Do góry