en
en
Kontakt

Katowice stawiają na turystykę biznesową.


Miesięcznik "MICE Poland", marzec 2008 (3/54)

Katowice mocnym akcentem wchodzą do czołówki miast stawiających na rozwój turystyki biznesowej. Miasto już za 2 lata może się stać liderem w branży ogólnie pojętego przemysłu kongresowo-wystawienniczego w Polsce.


Budowa Międzynarodowego Centrum Kongresowego i powołanie „Katowice Convention Bureau” to projekty, które na stale mogą zmienić wizerunek Katowic i wskazać potencjalnym uczestnikom rynku MICE najbardziej atrakcyjne miejsce spotkań biznesowych w Polsce – Katowice.

Jedna ze strategicznych inwestycji na lata 2007-2011 to wybudowanie w Katowicach profesjonalnego Centrum Kongresowego klasy „premium”.

Projekt zrealizowany zostanie kosztem blisko 47 mln EUR. Wpisany został na listę projektów kluczowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego.

Idea wybudowania w Katowicach Międzynarodowego Centrum Kongresowego wywodzi się ze strategii rozwoju miasta Katowice na lata 2005-2020. (MICE, marzec 2008)


Do góry