en
en
Kontakt

Już jutro dowiemy się kto dostanie tutuł Złotego Formatu?

W tegorocznej edycji Konkursu Złote Formaty 103 miasta reprezentujące wszystkie 16 województw zgłosiły do konkursu 211 projektów w czterech kategoriach konkursowych, z tego 62 projekty w kategorii wydawnictwo, 36 projektów w kategorii plakat, 44 projekty w kategorii strona www oraz 67 projektów w kategorii event - wydarzenie specjalne.

Poniżej tegoroczni nominowani:

W kategorii: PLAKAT REKLAMOWY:

1. Bełchatów - za plakat "Bełchatów - daj się skusić"
2. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego - za plakat "Kulturalna Małopolska"
3. Ostróda - za plakat "Ostróda Reggae Festiwal"
4. Radzionków - za plakat "Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu"
5. Warszawa - za plakat "Tak widzę Warszawę"

W kategorii: WYDARZENIE SPECJALNE:

1. Bytom - za projekt: Bytomska Noc świętojańska
2. Częstochowa - za projekt: Autoportret Częstochowian
3. Mysłowice - za projekt: off Festiwal Mysłowice 2007
4. Szczecin - za projekt: światowy Zlot Żaglowców w Szczecinie
5. Wrocław - za projekt: Festiwal Wrocław non stop

W kategorii: WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:

1. Gdańsk - za Gdańsk według Guntera Grassa
2. Jarocin - za "Lustro czasu"
3. Łódź - za film promocyjny "Łódź miasto kultury"
4. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego - za "Małopolska. Palce Lizać. Przewodnik kulinarny po regionie"
5. Żyrardów - za Centrum Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Żyrardowie

W kategorii: STRONA WWW:

1. Gdańsk - za stronę www.gdansk.pl
2. Giżycko - za stronę www.gizycko.pl
3. Kielce - za stronę www.itv.kielce.eu
4. Starogard Gdański - za stronę www.starogard.pl
5. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego - za stronę www.turystyka.dolnyslask.pl

Ogłoszenie wyników konkursu już jutro - podczas uroczystej gali Festiwalu Promocji Miast i Regionów w hotelu Sheraton w Warszawie. Nominowanym życzymy powodzenia i z niecierpliwością czekamy na jutrzejszy werdykt.

Druga Edcja Festiwalu Promocji Miast i Regionów jest dedykowana poszerzeniu i doskonaleniu kompetencji specjalistów zajmujących się marketingiem terytorialnym. Program dwudniowej konferencji.

Do góry