en
en

ITB Berlin Convention

ITB2011_stworekITB Berlin Convention stanowi część Targów Turystycznych ITB poświęconą tematyce biznesowej, skierowaną do decydentów ze wszystkich segmentów branży turystycznej na świecie. ITB Berlin Convention poświęcone jest rozmaitym tematom branżowym, a decydenci uzyskają wiele cennych wskazówek, dzięki którym będą w stanie lepiej wykorzystywać przyszłe projekty biznesowe.

Podczas sesji seminaryjnych, 9 marca 2011 o 15:00 w ICC Berlin Centrum, Convention Bureau of Poland przedstawi prezentację na temat: „Wyjątkowe miejsca Polski – nowe możliwości organizowania Twoich spotkań” (Unique venues in Poland - new places for Your meetings).

ITB2011_stworekITB Berlin Convention stanowi część Targów Turystycznych ITB poświęconą tematyce biznesowej, skierowaną do decydentów ze wszystkich segmentów branży turystycznej na świecie. ITB Berlin Convention poświęcone jest rozmaitym tematom branżowym, a decydenci uzyskają wiele cennych wskazówek, dzięki którym będą w stanie lepiej wykorzystywać przyszłe projekty biznesowe. Zaprezentowanych i omówionych zostanie w tym roku wiele ważnych tematów z różnych gałęzi turystyki (np. przyszłość turystyki, rekreacja, lotnictwo, społeczna odpowiedzialność biznesu [ang. CRS – corporate social responsibility], podróże służbowe, technologia podróżowania, itp.), a także tematy charakterystyczne dla poszczególnych obszarów i regionów turystycznych.

Podczas sesji seminaryjnych, 9 marca 2011 o 15:00 w ICC Berlin Centrum, Convention Bureau of Poland przedstawi prezentację na temat: „Wyjątkowe miejsca Polski – nowe możliwości organizowania Twoich spotkań” (Unique venues in Poland - new places for Your meetings).

Polska jest krajem partnerskim tegorocznych targów ITB. Jako Kraj Partnerski będzie miała możliwość promocji poprzez wszystkie kanały komunikacji organizatorów targów, będzie także gospodarzem ceremonii otwarcia targów, której przebieg będzie relacjonowany przez kilkadziesiąt stacji telewizyjnych. Zaistnienie Polski jako kraju partnerskiego oznacza również szereg imprez okołotargowych promujących Polskę, w tym wystawy i seminaria. To także zagospodarowanie przestrzeni publicznej Berlina oraz kampania reklamowa w najbardziej uczęszczanych miejscach miasta.

 

 

 

Do góry