en
en
Kontakt

Informatyk – administrator/helpdesk

W związku z rozbudową wewnętrznej infrastruktury informatycznej Polska Organizacja Turystyczna poszukuje pracownika lub firmy na umowę zlecenie na stanowisku:

Informatyk – administrator/helpdesk

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Chałubińskiego 8

Region: Mazowieckie

Opis stanowiska:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pomoc przy obsłudze i konfiguracji systemów informatycznych w infrastrukturze Polskiej Organizacji Turystycznej, wsparcie techniczne dla użytkowników systemu, realizacja bieżących zadań administratorskich

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z administrowaniem systemami informatycznymi
  • znajomość systemów aplikacyjnych rodziny WINDOWS,
  • znajomość systemów Windows Server 2000/2003/2008;
  • znajomość budowy i działania sprzętu komputerowego i drukarek;
  • znajomość funkcjonowania sieci LAN/WAN;
  • wiedza o sieciach komputerowych,
  • znajomość sprzętu komputerowego,
  • znajomość oprogramowania biurowego.

 

wymagania dodatkowe:

  • podstawowa znajomość systemu UNIX/LINUX,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na korzystanie z dokumentacji technicznej
  • umiejętność pracy w zespole

 

Oferujemy:

Pracę w stabilnej firmie w formie umowy-zlecenie (również z możliwością rozliczenia na fakturę VAT)  na czas określony do 31.12.2013 r.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem + list motywacyjny, na adres:

agnieszka.tomczyszyn@pot.gov.pl

w terminie do dnia 3 września 2013 r.

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia i jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Niezakwalifikowane CV zostaną zniszczone.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych osobowych(Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".

Do góry