en
en
Kontakt

Golfowy marzec na rynku skandynawskim

Marzec był miesiącem golfowo-targowym w działalności naszego ośrodka w Sztokholmie. POIT uczestniczył w targach golfowych w Malmo, golfowej prezentacji w Oslo oraz największych targach branży turystycznej w Skandynawii TUR w Goteborgu.

          golf

Serię marcowych działań promocyjnych rozpoczęły golfowe targi Golfmassan w Malmö podczas, których zaprezentowały się trzy polskie pola golfowe z Województwa Zachodniopomorskiego: Amber Baltic, Binowo Golf Club oraz Modry Las. Doskonałe połączenia promowe z południowej Szwecji do Świnoujścia, dłuższy niż w Skandynawii sezon, wysoki poziom reprezentowany przez polskie pola golfowe oraz  konkurencyjne ceny zadecydowały o sukcesie naszej oferty.

Golf jako produkt turystyczny Województwa Zachodniopomorskiego był również tematem prezentacji, która 17 marca odbyła się w Ambasadzie RP w Oslo, przy współudziale organizacyjnym Ośrodka i pod patronatem Ambasadora RP w Norwegii oraz Marszałka Województwa Zachodniopmorskiego.  Binowo Golf Club, Modry Las oraz Amber Baltic Golf Club skierowały swoją prezentację do wybranych przedstawicieli branży turystycznej z  Oslo i okolic, ze szczególnym naciskiem na touroperatorów golfowych i zajmujących się turystyką aktywną. Prezentacja zgromadziła blisko 30 przedstawicieli branży.

Targi TUR są największą pod względem liczby uczestników oraz wystawców imprezą targową i spotkaniem branży turystycznej. W tym roku targi odbyły się w dniach 18-22.03 a polską ofertę prezentowało dwunastu podwystawców. Polskie stoisko odwiedzili między innymi konsul honorowy RP w Halmstad Bo Chronier, konsul generalny RP w Malmo Jarosław Łasiński oraz radny Miasta Stołecznego Warszawy Maciej Wyszyński. Przedstawiciele Ośrodka odbyli liczne spotkania branżowe oraz uczestniczyli w tworzeniu reporterskiej relacji z targów, którą można obejrzeć na jednym z popularniejszych szwedzkich portali internetowych: http://www.reseguiden.se/forum/filmer/polen /, oraz w spotkaniu branży turystycznej podczas happy hour na stoisku stowarzyszenia Antor. Mimo kryzysu gospodarczego, którego skutków skandynawska branża turystyczna dotkliwie doświadcza, targi zanotowały w tym roku o 4% więcej odwiedzających niż w roku poprzednim.

 


Do góry