en
en
Kontakt

Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji - Warszawa, 27-28 sierpnia 2008

W dniach 27-28 sierpnia 2008 roku w Warszawie odbędzie się ogólnopolskie szkolenie poświecone tajnikom incentive events – imprez i programów motywacyjnych. Programy motywacyjne, w tym specjalnie przygotowane podróże i imprezy, mają zapewnić firmom integrację uczestniczących pracowników lub kluczowych klientów oraz uzyskać efekt silniejszego ich zmotywowania do dalszej pracy lub więzi ze zlecającą korporacją czy instytucją. Krojone na miarę, często ekskluzywne i luksusowe podróże Incentive Travels zapewnić mają uczestnikom niezapomniane przeżycia, stanowią na świecie najbardziej lukratywną część rynku turystyki biznesowej. Podróże i imprezy motywacyjne są coraz bardziej popularne także w Polsce, stąd też potrzeba doskonalenia profesjonalnych kadr i przygotowania właściwych obiektów.  

 

Tym właśnie zagadnieniom poświecone będą dwa dni zajęć obejmujących wykłady, warsztaty oraz wizyty studyjne w wybranych obiektach Warszawy i okolic. Zagraniczne doświadczenia zaprezentują: Conor Kenny z Irlandii i Michael Luehrs ze Szwecji. O marketingu będą mówić Adam Mikołajczyk z prestiżowego magazynu Brief oraz Grzegorz Turniak, guru networkingu z BNI Polska, a tajniki warsztatu szkoleniowca przedstawią Jan Mądry i Wiesław Grzesik z Training Partners. Organizatorzy zapewnią uczestnikom transport z gmachu obrad (Holiday Inn) do miejsc realizacji programów i udział praktyczny w przykładowych zajęciach typu outdoor. W programie są wizyty w miejscach niedostępnych dla zwykłego śmiertelnika, jak kulisy największej sceny świata w Teatrze Wielkim Operze Narodowej, unikatowych - jak Fabryka „Koneser” i pracownie sztuki nowoczesnej w poprzemysłowych gmachach rewitalizowanej Pragi. Uczestnicy szkolenia wspólnie oceniać będą programy motywacyjne nawiązujące do polskich tradycji i polskich warunków odnośnie lokalizacji, strojów, muzyki i gastronomii. Odwiedzą też nowe obiekty kultury i obiekty aktywnej rekreacji - pole golfowe, wybrane muzea i nowo powstające inwestycje. Celem szkolenia jest wypracowanie atrakcyjnych ofert imprez tematycznych „z przesłaniem”, które będą mogły przyciągnąć coraz bardziej wymagających klientów biznesowych, uczestników konferencji i kongresów w Polsce.

 

 

Organizatorem jest Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” www.skkp.org.pl

Program szkolenia na www.meetingspoland.pl   

Pobierzkarta zgłoszenia

Do góry