en
en

12 czerwca rozpoczęcie kampanii promującej Polskę za granicą

fd

 

W czasie corocznej imprezy "Dni Morza" w Szczecinie, 12 czerwca br. Żaglowiec Fryderyk Chopin wypłynie w promujący Polskę trzymiesięczny rejs po Europie. Żaglowiec zawinie do  kilkunastu znanych europejskich portów w Niemieczech, Holandii, Belgii, Francji, Wielkiej Brytanii, Danii i Szwecji.

 

W czasie corocznej imprezy "Dni Morza" w Szczecinie, 12 czerwca br. Żaglowiec Fryderyk Chopin wypłynie w promujący Polskę trzymiesięczny rejs po Europie. Żaglowiec zawinie do  kilkunastu znanych europejskich portów w Niemieczech, Holandii, Belgii, Francji, Wielkiej Brytanii, Danii i Szwecji.

Podczas "Dni Morza" w Szczecinie oprócz wypłynięcia żaglowca odbędzie się szereg licznych imprez, w tym , wielkie widowisko „Chopin na Chopinie” - koncert muzyki chopinowskiej w wykonaniu m.in. Leszka Możdżera, Krzysztofa Jabłońskiego i Marii Pomianowskiej z zespołem. Ponadto zostaną wręczone Certyfikaty załodze żaglowca wyłonionej programie telewizyjnym "Polska na śniadanie" oraz wybranej przez Polską Organizację Turystyczną w konkursie na najlepszą prezentację polskiej turystyki, w którym nagrodą był udział w rejsie.

Żaglowiec w czasie rejsu odwiedzi między innymi takie europejskie porty jak: Malme, Kopenhagę, Sztokholm, Karlskoronę; Hamburg, Arhus, Lubekę, Rostock, Kilonię; Amsterdam, Antwerpię, Ostendę, Brest, Nantes, Saint Malo, a do Londynu zawinie na 10 dni. Ponad trzymiesięczny rejs zakończy się w Gdyni 19 września.

W portach, do których przybije Fryderyk Chopin organizowane będą niekonwencjonalne eventy, które mają zachęcić uczestników do zainteresowania się Polską. Wśród wielu atrakcji jakie będą czekały w portach na gości są między innymi:

  • grające kubiki odtwarzające muzykę Chopina,
  • Uniwersytet Polowy czyli kursy o Polsce prowadzone przez członków naszej załogi,
  • próba bicia rekordu Guinessa w tańczeniu Poloneza, pokazy sztucznych ogni do muzyki Chopina,
  •  balet na maszcie i linach statku do muzyki Chopina.

Dużą atrakcją w miastach portowych będą budowane Pomniki Chopina z niekonwencjonalnego tworzywa, w każdym z krajów z innego oddającego jego specyfikę np. w Holandii z tulipanów a w Danii z klocków lego.

Autorem koncepcji i realizatorem kampanii

"Chopin. The Course"

jest agencja Young & Rubicam.

 

Do pobrania:


 

logo_6.3

Do góry