en
en
Kontakt

Wraca cykl "Wiedza, Produkt i Współpraca - kluczem do sukcesu w turystyce"

270x136_zdjęcie3.jpg

Po przerwie wakacyjnej wracają spotkania z cyklu "Wiedza, Produkt i Współpraca - kluczem do sukcesu w turystyce". 3 września br. odbyło się już piąte takie spotkanie, tym razem gospodarzem było województwo kujawsko – pomorskie a obrady toczyły się w Bydgoszczy. (na zdjęciu od lewej Agnieszka Kowalkowska dyrektor biura Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej, Jacek Janowski, wicedyrektor Departamentu Produktu Turystycznego i Współpracy Regionalnej POT).

Zainteresowanie szkoleniem i warsztatem było bardzo duże, co już w kuluarach przed oficjalnym otwarciem,  można było zauważyć. Odnotowaliśmy bardzo dużą frekwencję, szczególnie wśród przedstawicieli branży. Po oficjalnym otwarciu, którego dokonali Jacek Janowski, wicedyrektor Departamentu Produktu Turystycznego i Współpracy Regionalnej POT i Agnieszka Kowalkowska dyrektor biura K-POT, licznie zebranych powitali: Zbigniew Ostrowski, Wicemarszałek województwa oraz Elżbieta Wąsowicz-Zaborek Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Następnie zaproszeni prelegenci zaprezentowali swoje wykłady. "Ofera szyta na miarę klienta z rynku niemieckiego" – to prezentacja, którą przygotował Paweł Lewandowski, dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Berlinie. Na temat partnerstwa publiczno prywatnego w turystyce mówiła Karolina Szuppe, z Ministerstwa Sportu i Turystyki a na postawione w tytule prezentacji pytanie „Dlaczego warto (się) badać" - o badaniach ruchu turystycznego odpowiedział dr Robert Brudnicki  z Wyższej Szkoły Gospodarki.

Formuła Partnerstwa Publiczno Prywatnego (PPP) wciąż budzi spore obawy, ale może też okazać się niezastąpionym rozwiązaniem również w turystyce. Obecność wszystkich potencjalnych stron PPP podczas spotkania w Bydgoszczy to była wyjątkowa okazja do przypomnienia o tej formie współpracy.

Spotkanie z cyklu "Wiedza, Produkt i Współpraca - kluczem do sukcesu w turystyce" było także okazją do zaprezentowania przez  Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną nowej marki turystycznej regionu: „Kujawsko-Pomorskie" – Konstelacje dobrych miejsc". Zebrani mogli dowiedzieć się więcej podczas wykładu "Konstelacje dobrych miejsc – marka w budowie" przygotowanego przez Kujawsko-Pomorską Organizację Turystyczną oraz Agencję Reklamową MSU Publishing. Uzupełnieniem była prezentacja  Agencji Marketingowej LOCATIVO "Odbiorcy, nasze zasoby i konkurencja czyli wstęp tworzenia produktu turystycznego".

Ostatnim punktem programu była wyjątkowo interesująca debata, moderowana przez dr Piotra Zmyślonego- Współpraca kluczem do sukcesu - z udziałem przedstawicieli branży i środowiska turystycznego. 

Do góry