II edycja konkursu dla startupów działających w turystyce „New Tech – New Travel”

08/11/2017

Polska Organizacja Turystyczna po raz kolejny stawia na nowe technologie i młode, dynamicznie rozwijające się polskie firmy z innowacjami dla turystyki.

- Po dużym sukcesie I edycji konkursu "New Tech - New Travel" znów nadszedł czas na poszukiwania kolejnych utalentowanych startupów. Naszym celem jest odkrywanie i promocja innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają podróżowanie, usprawniają zarządzanie w turystyce i umożliwiają promocję polskich firm i regionów turystycznych. Stawiamy na silną energię i kreatywność młodych polskich firm technologicznych szukających swojego miejsca na rynku – powiedział prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk.

Misją konkursu jest przybliżenie przedsiębiorcom turystycznym najlepszych projektów technologicznych oraz nowych trendów w technologiach, natomiast młodym firmom technologicznym rozwijać potencjał i odpowiadać na potrzeby branży turystycznej.

Startupy będą mogły zgłaszać swoje produkty w dwóch kategoriach konkursowych: B2B i B2C. Ważne jest, aby zgłaszane rozwiązania były autorskie, przeznaczone dla turystów lub podmiotów branży turystycznej, innowacyjnie wspierały ich rozwój i promocję lub ułatwiały zarządzanie procesami biznesowymi w turystyce.

Liczy się nowatorskie spojrzenie na potrzeby zarówno współczesnego turysty jak i firm działających w sektorze turystycznym.

Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy już wkrótce będą dostępne na stronie www.new.travel.pl. W tej chwili można zapoznać się z ubiegłorocznymi laureatami.

Konkurs startuje już 30 listopada. Zgłoszenia będzie można przesyłać do 15 stycznia 2018 roku.

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: 2 bony na dofinansowanie wybranego przez laureata szkolenia lub egzaminu profesjonalisty o wartości 5 tys. zł, dedykowana kampania online i prawo do prezentacji zwycięskiego produktu podczas ważnych turystycznych eventów.

Organizatorem konkursu jest Polska Organizacja Turystyczna.