Polska zobacz więcej. "Weekend za pół ceny"

02/02/2017

logo PZW 3Od 7 do 28 lutego, hotelarze, gestorzy atrakcji turystycznych, restauratorzy, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, mogą składać oferty udziału w drugiej edycji akcji „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”.

Deklarację udziału w przygotowanej i koordynowanej przez Polską Organizację Turystyczną akcji, można będzie zgłaszać, wypełniając formularz online na stronie www.polskazobaczwiecej.pl. Warunki uczestnictwa szczegółowo określone zostały w regulaminie. Poniżej, dla ułatwienia podajemy krok po kroku, tok postępowania wymagany do zakwalifikowania się do grona Partnerów „Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny”.

Krok 1. Zapoznaj się z regulaminem dostępnym na stronie http://www.polskazobaczwiecej.pl

Krok 2. Przygotuj zakładkę na swojej stronie internetowej, w której zawarta będzie oferta promocyjna, dedykowana Akcji. WAŻNE! Do 15 marca zakładka z ofertą promocyjną musi być gotowa do weryfikacji pod względem merytorycznym przez Organizatora, lecz nie może być widoczna (opublikowana) na Państwa stronie internetowej.

Krok 3. Przygotuj swoje logo oraz 4 zdjęcia obiektu (2 zewnątrz, 2 wewnątrz), mające odpowiednią wielkość:

logo – szerokość 250 px (plik nie większy niż 100 kB)

zdjęcie - szerokość 720 px (plik w formacie JPG nie większy niż 1 MB)

Krok 4. Wypełnij formularz dostępny na stronie http://www.polskazobaczwiecej.pl. Masz na to czas od 7 do 28 lutego.

Krok 5. Czekaj na e-mail z informacją o wyniku weryfikacji zgłoszenia.

Krok 6. W przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji (zakwalifikowaniu jako Partnera), prosimy o uruchomienie zakładki z ofertą promocyjną w trybie publicznym w dn. 15 marca, o godz. 9:00.

W tym roku pierwszy weekend niższych cen przypada od 31 marca do 2 kwietnia.

W ubiegłorocznej, pilotażowej, przeprowadzonej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, wzięło udział prawie 400 partnerów z całego kraju, którzy przygotowali ofertę usług w obniżonych cenach. Skorzystało z niej ponad 60 tys. Polaków. Ogólnopolska akcja „weekendu za pół ceny” zachęca przedsiębiorców związanych z branżą turystyczną i gestorów atrakcji turystycznych do prezentowania swoich ofert, a rodaków, turystów indywidualnych, do korzystania z atrakcji i usług turystycznych, również poza głównym sezonem wakacyjnym.